Favoriete kleur?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 14:08

Ik ben wel benieuwd naar jullie favoriete kleur voor een paard. Ik heb een tijdje geleden een schimmel verkocht voor een vriendin van mij, en toen viel het me op hoeveel mensen een schimmel een nadeel vinden. Terwijl ik dat juist tof vind. Ik vind een vos met veel wit minder mooi, al vind ik een glanzende vos met weinig wit zeker niet lelijk. Zwart wordt vind ik zo overgewaardeerd: ik heb een zwarte gehad en als ik voor had gepoetst en bij de kont was zat z'n hoofd alweer onder t stof (valt zo op op dat zwart). Daarbij hebben ze vaak minder uitdrukking, omdat het oog nauwelijks opvalt tussen al dat zwart. Bont vind ik grappig maar is niets voor mij. Mijn voorkeur heeft een donkerbruin paard, gewoon bruin vind ik ook mooi maar donkerbruin het mooiste. En dan weer weinig wit, en indien wit aan de benen het liefst gelijk of in ieder geval vier voeten of in elk geval achter gelijk/voor gelijk. Liefst geen 1 of 3 witte voetjes, lijken ze sneller onregelmatig. Ben benieuwd naar jullie voorkeuren!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 14:10

Zie ook dit topic met vrijwel dezelfde titel: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 23&forum=1

...en ik zie nu dat bovenstaand topic weer loopt, dus kan op deze een slotje Lachen.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-03 14:42 ]</font>