voor het eerst in tijden weer les gehad :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Liselot

voor het eerst in tijden weer les gehad :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 22:20

zoals veel van jullie al wel weten ga ik een hackney rijden, deze is van een man wiens dochter ook een paard heeft. hierbij staat hij ook op stal. deze vrouw rijd op dinsdagavond bij de vereniging in de les en daar ga ik zeer waarschijnlijk met shadow ook rijden.
nu had ik haar vanmiddag een sms gestuurd of ik mee kon kijken zodat ik kon zien hoe die les een beetje in elkaar zat enzo. ik kreeg een sms terug dat ik wel mee mocht rijden in de les aangezien zij haar ribben sinds vandaag gekneusd heeft. en dan wel op haar paard, shadow heeft namelijk nog niet genoeg conditie.
bij het stalletje aangekomen vanavond trof ik een gigantisch hengstige merrie aan. spullen bij elkaar gepakt, andere deken op en op weg naar de club. we waren een beetje aan de late kant, maar met z'n 2en was ze binnen een paar minuten gezadeld.
nou en daar gingen we dan, vreemd paard en vreemde les Haha! happy was heel braaf en deed goed haar best, af en toe liep ze me wel een beetje uit te proberen, maar liet zich over het algemeen lekker rijden.
ik merkte het wel heel goed toen ze moe werd, ze werd zwaar op mijn hand en heel slecht voor het been. heb toen dus ook maar wat rustiger aan gedaan.
de les ging al met al erg lekker, leuke instructrice die het allemaal goed weet uit te leggen (naam ben ik alweer vergeten Haha! ), lekker ruime bak en maar met z'n 3en in de les.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:28

Wat leuk dat je in mocht vallen! Bij ons op de vereniging mag dat namelijk niet i.v.m. verzekeringen.
Hopen dat Shaduw het straks ook zo goed doet!

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:14

klinkt erg leuk! ik hoop dat je er met plezier heen blijft gaan, ook met het andere paardje

M2+1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie