Vaders en paarden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 17:07

mijn vader vind ook elk zwart paard op max lijken, zelfs schetlanders Verward (voor de info max is 1.80)

maarja hij komt wel altijd braaf filmen als ik dat wil Haha! lieve papa

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:00

haha, mijn pappie zegt altijd.. : "weetje dat de meeste dodelijke ongelukken gebeuren met paardrijden".

zegt ie nu ook al minstens 4 jaar! Maarja, heb zelf geen eigen paardje.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:51

wat een prachtige verhalen toch weer allemaal, haha!

mijn pa is sinds dat ik een eigen pony heb (nu alweer 3 jaar) steeds enthousiaster geworden, hij is soms nog fanatieker dan mij als we op wedstrijd gaan en dat wil wat zeggen hoor want ik ben zelf ook aardig fanatiek. hij is altijd behulpzaam, groomen (voorlezen etc.), paardjes mee uit de wei halen, naar de les komen kijken en ga zo maar verder.
en toen we niet afgelopen zomer maar die zomer ervoor, op gran canaria waren heeft hij samen met mij een rit door de bergen gemaakt van 2 uur! zag er echt prachtig uit, paard luisterde alleen niet naar hem, op een gegeven moment werde in 2 groepe verdeeld, 1 groep ging galoperen 2e groep stappen, wilde die rare knol waar mijn pa op zat bij de 1ste groep mee...en mijn pa kreeg hem niet gedraaid...is er 1 vann zo'n begeleiders maar te hulp geschoten, echt lachwekkend!

en tjsa mijn moeder staat doodsangsten uit voor mijn pony's, ze zijn zo groot, D en E pony's Knipoog en ze hoeven maar naar haar te kijken of ze vallen aan volgens mijn moeder hahaha...

en bij mijn broertje worden de paarden super braaf, relax, hij is zelf gewoon super rustig en dat brengt ie dan weer over op de paarden

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:59

Mijn paps gaat tijdens wedstrijden op tv roepen van ANKY, das ANKY!!
Zelfs als het een springwedstrijd is......
Wel gaat ie altijd lief mee op concours als ik het vraag.
Ook schept hij altijd op dat hij vroeger heel goed kon rijden (hij is 3X op een boerderij op vakantie geweest en toen 1 of 2 keer een rondje op het werkpaard gereden) zucht vaders.....

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:02

mijn vader vind paarden wel leuk. heeft vroeger ook altijd gereden en zorgt ook met veel plezier voor onze shetlander. wel denkt hij dat hij errug veel verstand heeft van paarden en heeft ook altijd commentaar....een keer (een jaar of 2 geleden) was hij weer lekker bezig met mij te becommentariseren, werd er zo moe van en zei tegen hem, nou stap jij er dan maar eens op, had mijn vader nooit zien rijden. hij stapt op het paard (paard was 3 jaar oud) en reed zo mooi weg! ikke helemaal jaloers! paardje liep geweldig! dus hij kan het wel...!!!

Maris_

Berichten: 1455
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:13

haha Haha! een ding weet ik.. deze combinatie werkt niet Haha!

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:18

mijn vader heeft geprobeerd om Sherif de trailer in te trekken, Haha! Haha! (na herhaaldelijk te hebben uitgelegd dat hij het onderspit zou delven.)..maar ja eigenwijs dat hij was toch proberen (oh geef dat touw maar aan mij... je vader krijgt hem er wel in ....)NIET DUS .....HAHAHAHAHAH... Haha! Haha!

Maris_

Berichten: 1455
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:21

haha.. ook zoiets.. ohhh als ik er op had gezeten dan was het wel gelukt..
ik: nou ga er dan op zitten!
pa: neejj... lama

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:26

whaha wat een geweldige verhalen....
Mijn vader heeft me aangestoken met het paardenvirus Haha!
Afbeelding

Dus dat zit allemaal wel goed bij ons OK dan!

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:33

Mijn vader is super, hij verzorgt mijn paarden als ik eens een weekendje weg wil. Dat vindt hij schitterend, kan hij lekker opscheppen op zijn werk Knipoog

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:02

Mijn pa zit altijd van; ik rijd ieder paard ze filkken mij niets want ze kennen mij. Mar als ze eenmaal op een paardenrug zitteni is het van "Eef?, zou je hem toch even vast willen houden"? Clown

capopjekop

Berichten: 30661
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:36

mijn paps brengt me en anders me moeder. en hij plaagt me niet met paarden maar eerder met het feit dat ik jaren geleden niet durvde te galoperen en hij wel (hij kon hem niet houwe ) en nu we 2 ponys hebben zit ie tegen iedereen trots te zijn over zijn dames Haha!

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:44

Hahaha!
Mijn vader vond paarden wel ok, maar verder... 2 jaar geleden hebben mn zus en ik m een cursus koetsiersbewijs gegeven. Nu rijdt ie alweer een jaar aangespannen met de Ijslander en zijn we bezig met de arabier.
Nu zit mn ma dus met 3 paardegekken! Tong uitsteken
Wel gezellig hoor!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:45

mijn vader vind alle paarden haflingers Tong uitsteken
als we een paard zien: "kijk een haflinger"
Tong uitsteken