beroerd van verzorgster.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

beroerd van verzorgster.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 21:35

Vorige week hoorde ik maar niets van haar. Maar ze verzorgd Karan pas net dus ik dacht ik geef haar wat ruimte. Kom ik vrijdag op stal bleek dat ze de hele week niet is geweest. Ze was ziek. Maar daar had ik niets van gehoord.

Hij staat wel op de wei, maar ik wil gewoon dat ie toch nog uit stal komt en in ieder geval een knuffel krijgt en lekker gepoetst wordt.

Deze week vertrouwde ik het niet helemaal. Dinsdag dus gebeld. Maandag was ze wel geweest maar dinsdag dus niet. Woensdag zou ze niet komen maar donderdag weer wel.

Ik dus gebeld of ze er liever mee wilde stoppen. Dat was niet het geval. maar de buitenbak is nu nat en dus kan ze niet goed meer rijden. Ik ze dat we nog een binnenbak hadden. Die is wel klein maar voor te longeren of om los te gooien gaat dat prima. Rijden kan daar trouwens ook wel.

*zucht* ze is echt heel aardig en rijden doet ze ok netjes. Maar ja als ze er zo weinig is?

Nog twee maandjes en dan ben ik weer thuis en kan ik het zelf doen.
Maar wat tot die tijd?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:38

jeetje wat moeilijk.. misschien dat je er even met haar over moet praten?

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:11

Kan je je ex-bijrijdster niet vragen of ze toch nog 2 maandjes voor hem wil zorgen? Evt. in combinatie met je nieuwe bijrijdster ofzo?

זכור

roosaatje

Berichten: 207
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:16

ik heb ook verzorgertjes 3 voor mijn 2 a-tjes maar ik wil er vrijwel altijd bij zijn maja dat is iets heel anders natuurlijk dees zijn waarschijnlijk al ouder

*LOL* *LOL* *LOL* welsh for ever *LOL* *LOL* *LOL*
bokken is verslavender dan roken Haha!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:42

Maar kan ze dan niet in die grote binnenbak rijden?? Verward wel balen, ik hoop dat ze de aankomende 2 maanden even haar best gaat doen. Scheve mond

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:54

Ze ka toch met hem lessen ofzo? Beetje raar anders, niet zo aardig. Ik zou haar gewoon eens persoonlijk aanspreken en kijken of je samen tot een oplossing kan komen. Succes!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:29

Zo iets had ik al verwacht...

(ze kende Hilde niet eens, dus dat is wel een teken dat je er niet vaak bent Tong uitsteken)

Gister avond vertelde ze me dat John een aantal dagen had gereden omdat ze het zo druk had.
Ik snap dan ook niet goed waarom ze niet gewoon eerlijk tegen jou zegt dat ze het druk heeft, want dit werkt ook niet echt...

(Karan krijgt wel elke keer als ik op de manege kom een knuffel van mij hoor Lovers)

Voor jou hoop ik dat die 2 maanden snel voorbij vliegen, dan kun je alles weer lekker zelf doen Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:49

Dat is niet prettig.
Ik heb zelf een bijrijdpaard en ik geef er álles voor. Ik vind het zo'n enorme kans die ik heb gekregen. Ik begrijp ook niet dat iemand daarin laks kan zijn.
Daantje geeft me alle vrijheid, maar daar is wel vertrouwen voor nodig. Het lijkt me ook heel moeilijk als je je bijrijdster cq verzorgster niet kunt vertrouwen. Je hebt dan nóg het gevoel dat je er iedere dag bij moet zijn en dan is het effect weg.
Ik hoop voor je dat het snel goed komt.

Semper erit denique omnia


      Jennygirl

      Berichten: 4491
      Geregistreerd: 15-06-03
      Woonplaats: Amsterdam

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:13

      Je moet je verzorgster natuurlijk wel kunnen vertrouwen. Dat is de basis van zo een 'overeenkomst'. Misschien wil je vorige verzorgster (zoals lis al zei) af en toe langskomen, zodat Karan er in ieder geval een paar keer per week nog uitkomt. Alle keren die je 'onbetrouwbare' verzorgster komt is dan mooi meegenomen.
      En een natte bak geen reden om niet te rijden? Onzin! Karan kan toch best tegen een beetje modder? En anders komt ze toch gewoon om hem in de kleine binnenbak te longeren?
      Momenteel fiets ik twee keer per week een uur heen en terug om Cheyenne te verzorgen. Een dag rijd ik, de andere dag kom ik om te wandelen, poetsen, knuffelen en tutten. Er moet behoorlijk wat aan de hand zijn, wil ik afzeggen.

      We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
      Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
      www.coachworld.nl

      ikkiekikker

      Berichten: 896
      Geregistreerd: 25-08-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 17:42

      hmmm.....eigenlijk zou ik zeggen weg met die hap!
      mooi weer ruiters zijn leuk maar uiteindelijk heb je er niks aan.
      Ik zou eens goed met haar gaan praten en proberen duidelijk te maken dat ze zich wel aan de afspraken moet houden.

      Stephanie

      Berichten: 11654
      Geregistreerd: 29-11-03
      Woonplaats: Groningen

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 17:56

      Jeetje dat is wel moeilijk... maar ik denk dat als ze niet komt als het haar uit komt ze toch belangrijkere dingen heeft dan voor een lief paardje zorgen... dat is je paard toch cker niet waard??

      Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

      StalDoorstap

      Berichten: 6691
      Geregistreerd: 19-04-02
      Woonplaats: Zundert

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:28

      Er is idd niets zo erg als mensen waar je niet van op aan kunt.......

      Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
      https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

      Miko

      Berichten: 1521
      Geregistreerd: 02-11-03
      Woonplaats: Zaandijk

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:08

      Vervelend zeg... ik weet niet of ik met haar door zou gaan. Ik heb zelf gemerkt met bijrijders dat als er eenmaal iets is waar je je aan irriteert, de dingen zich daarna vaak snel opstapelen... En ik vind het eerlijk gezegd wel heel raar dat ze gewoon een paar dagen niet gaat zonder jou te informeren! Misschien kun je toch nog iemand vinden voor die twee maanden Verward ? Er zijn soms best mensen die het leuk vinden voor zo'n korte periode een paardje te verzorgen volgens mij.

      Succes, ik hoop dat je er snel uitkomt! OK dan!

      Lachen

      Franca

      Berichten: 5745
      Geregistreerd: 17-07-02
      Woonplaats: Arabierenland

      Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:25

      Jennygirl schreef:
      Momenteel fiets ik twee keer per week een uur heen en terug om Cheyenne te verzorgen. Een dag rijd ik, de andere dag kom ik om te wandelen, poetsen, knuffelen en tutten. Er moet behoorlijk wat aan de hand zijn, wil ik afzeggen.


      Ik ben ook echt gezegend met jou hoor, dat moet ik erbij zeggen!!! Eindelijk eens iemand met verantwoordelijkheidsgevoel!!! Petje af OK dan! Lachen

      christiane

      Berichten: 524
      Geregistreerd: 25-06-03
      Woonplaats: Heiloo

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 00:42

      jeetje wat moeilijk!
      morgen komt er een meisje kijken om op de donderdag en vrijdag wat met hnata te doen.. beetje knuffelen poetsen wandelen en dat soort dingen....
      hoop dat zij wel gewoon komt en dat het een beetje klikt tussen ons!!!!
      en tussen mijn zus en haar natuurlijk Schijnheilig (paard is van mijn zus maar ik rij dr mmeestal op enzo... Lachen ) en als ze niet lief is tegen mijn lieve knollie.... ~~}>
      dan zou ze er van lusten Blauw oog Tong uitsteken mijn paardje is ook drachtig en heeft ook extra veel knuffels ndig Haha!


      Groetjes Christiane

      Richtje

      Berichten: 13117
      Geregistreerd: 29-04-02
      Woonplaats: Bunschoten

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:26

      Jeetje, moeilijke situatie...
      Ik zou toch eens een duidelijk gesprek met haar houden. Want zo kan het natuurlijk niet verder.
      Ben zelf ook bijrijder, maar kom toch echt wel zoveel mogelijk. Daarbij heb ik een bijrijder voor mijn bijrijdpaard (jaja Haha!). En die heeft ook veel voor het beestje over.
      Succes Heike!

      Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

      Jennygirl

      Berichten: 4491
      Geregistreerd: 15-06-03
      Woonplaats: Amsterdam

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:40

      Franca schreef:
      Ik ben ook echt gezegend met jou hoor, dat moet ik erbij zeggen!!! Eindelijk eens iemand met verantwoordelijkheidsgevoel!!! Petje af

      Ik doe het met liefde. Yen is een schatje (en soms een vervelende darm). Het klikt gewoon lekker tussen haar en mij.

      We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
      Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
      www.coachworld.nl

      Ing__

      Berichten: 11173
      Geregistreerd: 17-01-03
      Woonplaats: Arnhem

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:49

      tja een bijrijdster die je niet kan vertrouwen is hopeloos!
      ik zou kijken of je nog een andere zou kunnen vinden!

      Dag lieve mama...

      Delias

      Berichten: 406
      Geregistreerd: 01-12-03
      Woonplaats: Papendrecht

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:52

      Jeetje dat is wel een rotsituatie. Ik zou haar nog een kans geven en een goeds met haar praten, want het lijkt mij een hele mooie kans voor zo'n meisje om eogen verzorgpaard te hebben waar je mee mag rijden en alles. Maar ja dat is mijn mening...

      FB: Carpe Diem Reptiles

      zilla

      Berichten: 1167
      Geregistreerd: 13-04-03
      Woonplaats: Landsmeer

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:15

      Ik zou die meid gewoon ff bellen om te praten.
      Gewoon vragen wat de redenen waren dat ze niet kwam en waarom ze dat niet eventjes meldde bij jouw...

      Ik heb namelijk ook verzorgponys en (al een laaaaaange tijd geleden) vonden de baasjes van deze shetjes enzo. dat ik (en piedrolover van bokt) te weinig kwamen...., maaaaaarrrrr dit bleek gewoon een enorm misverstand Clown

      Wij konden hun niet bereiken en andersom ook niet en blablabla
      En na ff praten was dat zo weer opgelost OK dan!

      Dus gewoon ff kijken wat de redenen zijn zou ik zegge Lachen
      Ze moet allang blij zijn dat ze een bijrijdpaard heeft
      er zijn veel anderen die jaloers op dr zullen zijn, dus anders zoek je toch een ander???

      Jac

      Berichten: 874
      Geregistreerd: 27-06-01
      Woonplaats: Mooi brabant

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:23

      Heet ze toevallig Barbara? Dan is het niet vreemd hoor, ze heeft mij ook laten stikken...Ik ben er behoorlijk van over de rooie geweest, denk je eindelijk een goede bijrijder gevonden te hebben, komt ze gewoon niet opdagen, belt niet effe, helemaal niks. Terwijl ik verdorie anderen heb moeten teleurstellen...Ik begin in elk geval niet meer aan bijrijders. Te vaak heb ik mijn neus gestoten, terwijl je alles voor ze doet, en je ze de volledige vrijheid geeft. Kennelijk is dat te veel gevraagd. Ik doe het zelf wel, dan weet ik tenminste dat mijn paard goed verzorgd is. dan maar wat efficienter met mijn tijd omgaan...

      xtostarlight

      Berichten: 9230
      Geregistreerd: 03-02-03
      Woonplaats: Best/Boskant

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:02

      wat raar zeg, dat ze blij is met een verzorgpony waar ze op mag rijden en alles..
      Ik zou dr toch maar even bellen en vragen hoe ze erover denkt, je moet er natuurlijk wel vanuit kunnen gaan dat ze komt anders kan ze beter helemaal wegblijven.
      succes ermee en veel plezier over 2 maanden!

      Mireille

      Berichten: 41893
      Geregistreerd: 06-01-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:44

      Jac schreef:
      Heet ze toevallig Barbara? Dan is het niet vreemd hoor, ze heeft mij ook laten stikken...Ik ben er behoorlijk van over de rooie geweest, denk je eindelijk een goede bijrijder gevonden te hebben, komt ze gewoon niet opdagen, belt niet effe, helemaal niks. Terwijl ik verdorie anderen heb moeten teleurstellen...Ik begin in elk geval niet meer aan bijrijders. Te vaak heb ik mijn neus gestoten, terwijl je alles voor ze doet, en je ze de volledige vrijheid geeft. Kennelijk is dat te veel gevraagd. Ik doe het zelf wel, dan weet ik tenminste dat mijn paard goed verzorgd is. dan maar wat efficienter met mijn tijd omgaan...

      Nee nee, niet de zelfde Lachen
      Het gaat hier om iemand anders.

      Mijn naam is haas.

      Incognito! 8-)


      Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Evilou, KikiCelinevs, lanouska, Mark0919 en 36 bezoekers