Ein-de-lijk weer eens gereden!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anneke

Ein-de-lijk weer eens gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 18:28

Omdat ik het ontzettend druk heb nu met mn stal, en er nog eens bij werk ook, kom ik niet meer aan Pompidou toe.
Gisteren had ik lekker wat tijd, en besloot dat het er nu toch eens van moest komen!

Dus lekker opgezadeld, en wilde eerst maar ff longeren. Maar daar vond ze weinig aan, dus ben er na een paar minuten maar meteen opgestapt.
Lekker net even boven haar tempo gestapt, zodat ze lekker los werd. Toen aan wat voltes en wendingen begonnen, om links en rechts wat losser te worden. Af en toe een drafje ertussen door, wat soms ff voor wat strubbelingen zorgde. Tsja beide wat stijfjes hé? Haha!

Op een gegeven moment werd ze heerlijk los, begon uitbundig te knabbelen op haar bitje, en brieste er op los.
Lekker voorwarrts wezen draven, af en toe met de hals laten strekken. Toen wat galloperen, allemaal superbraaf.

En dat, terwijl ik er ong. een jaar niet fanatiek heb gereden, alleen wat sukkelig buiten.
Vorig jaar was ik druk bezig Pompidou recht te krijgen, onspannen te krijgen enz. Het was een erg gespannen paard wat echt pijntjes had e.d. En nu reed ik er bij wijze van zo op weg!

Ben trots op deze merrie! Lovers

Quest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:41

Goed om te horen dat je eindelijk weer eens tijd hebt gehad, en dat het meteen toch wel lekker ging! OK dan!

Nu volhouden he, af en toe denken en nu ga ik lekker!

Ga je straks ook weer lessen als je Pompidou een beetje lekker los hebt?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 10:47

inderdaad gewoon tijd voor maken.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:07

Houden zo! Veel succes ermee verder en hopen dat je toch meer tijd kan vrijmaken. K weet uit ervaring dat dat niet altijd even makkelijk is.

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:04

lekker johhh!wel balen dat je weinig tijd hebt om te rijden.suc6 verder!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 16:41

Ga er inderdaan echt tijd voor maken, ga mn sportschool abbonnement ook opzeggn, ga ik toch nooit heen. Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie