brandoefening *lol*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

brandoefening *lol*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 18:49

Het is alweer een week geleden, maar goed. Woensdag hadden we een brandoefening. En ik weet eigenlijk ook niet of het hier hoort, want het heeft niks met paarden te maken.

Aan het begin van het uur zetten ze een rookmachine in de gang, en lieten ze de hele gang vollopen met rook. Op een gegeven moment kijken wij door het raam naast de deur, en zien dus nix, alleen rook. Dus wij denken wat is dit Verward Een poosje later ging het brandalarm af, wij moesten allemaal naar buiten. Mochten we onze tas niet eens meenemen! leraar: "dat doe je ook niet als er echt brand is" ikke: 'tuurlijk wel, weet je hoe dure spullen ik in mn tas heb zitten, en bovendien is het toch zo pauze" Dus wij eerst vet lang gediscussiëerd of ik nou wel of niet mn tas mee mocht nemen. Uiteindelijk wel dus, maar als er nou echt brand was waren we allang verbrand, maar oké. Eenmaal buiten gekomen, zagen we dat een klas de deuren en ramen open had laten staan, dus de rook kwam naar buiten. Al die mensjes die van nix wisten, dachten dat er echt brand was! Haha, er was zelfs een brugmugje flauwgevallen van paniek *LOL* (echt zielig!) Maar toen mochten we weer naar binnen en liepen we nog een paar keer door die rook gang heen, je zag echt niks, en iedereen botste tegen elkaar op. Het was echt een leuke brandoefening, mogen ze wel vaker doen!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:56

whahaha, wel zielig voor die brugkoter zeg!, maja lijkt me echt lollig met dat rook enzo *LOL*

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:57

hahah wel leuk zoiets ja. Hadden we pasgelden ook. Had mn tas gewoon meegenomen !! als er brand is neem ik mn tas toch ook mee !!! *LOL*
Wel zielig van die brugwup maarja Tong uitsteken

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:06

Was laatst ook zo bij ons op school Tong uitsteken
Iedereen nam gelijk zn tas mee,alleen de boeken (heel interressante bioboeken) bleven liggen!! Tong uitsteken
HIHI Haha!

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:07

héhé

geluk dat het niet echt was die brugklasser was in rook opgegaan Bloos

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:30

Laatst hebben we op m'n werk ook een ontruimingsoefening. Ik ben BHV-er (bedrijfhulpverlener) dus ik moest gasten uit de kamers halen en zo. Ik werk in een hotel, dus vandaar. De gasten waren in dit geval collega's dan. Score 2 doden. Haha! Ach... je kunt niet alles hebben!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:45

haha lachen zielig brugmugje!!
ik had al me boeken uit me tas gegooit en de rest meegenomen als ik jou was Tong uitsteken Clown

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 16:38

Wij hadden laatst ook zo iets op school gelukkig wel zonder rook.
We waren een vidoe van een henhstenkeuring aan het kijken, gaat ineens de deur open en zecht dieleraar zo van 'jongens het brandalarm gaat hoor' Dus wij snel naar buiten jassen en tassen mochten niet mee (heb mijn tas wel meegenomen jas niet. En het was zo koud die dag...
Wel banketstaaf voor dat bruggertje ja, zal hij of zij nog wel heel lang moeten horen...

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:55

johhh.. wij hebben ook vet vaak oefeningen maar niet echt helemaal met rook enzo...Alleen denk ik dat als er echt brand is echt niet iedereen luisterd naar wat je moet doen!