Het ging vandaag zó goed met Bolivia

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 18:32

Ik denk dat het door het kraken door de manueel therapeut komt. Ze galoppeerde aan de longe veel soepeler, meer bij elkaar, onspannen en beheerst. Ik ben zo blij hiermee! Jippie volgende week weer naar de kraker!


Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:53

Fijn dat het zo goed gaat, geef vooral niet op!! Over een tijdje loopt ze weer de sterren van de hemel!! Trouwens, manon, jouw paard heet Bolivia. Hoe heet de moeder van je paard, toch niet toevallig Dolivia? Ik ken namelijk een paard (heb er ook op gereden) en die heet Holivia en de naam olivia komt vaker voor in de stamboom met telkens een andere letter ervoor. Misschien zijn ze wel familie!! Lachen Clown

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:31

Wat fijn voor jouw en Bolivia dat het vandaag zo goed ging!! Hopelijk blijft dat zo, succes en sterkte ermee!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 22:48

Lovers Mijn verzorgpaard! *LOL* Gaaf dat ze zo goed ging Lovers Ik vond t echt balen dak nie mee kon komen kijken, zeker nu t zo goed ging!!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Jihama, josien_m_, Marcato, Natasjaa, noordje, paardje2013, redbutton en 125 bezoekers