Muizen...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sietez

Muizen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 20:24

Zijn jullie hier ook zo bang voor? Vandaag wou ik wat musli aan de paarden geven, en dan moet je een soort kist (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) openen, en daarin zit een bak met musli.
Dus ik opende dat kistje, en opeens zie ik een muis Bloos! Ik schrok zo erg, dat ik van schrik keihard, de kist weer dicht liet vallen.. 'K hoop voor dat arme ziel dat hij niets heeft Ach gut Later ik helemaal kloppen op dat ding op de hoop dat hij beneden was dus ik openen hem weer,(Met een lange stok Schijnheilig ) en hield hem even open, en hij wou eruit springen Bloos!
Ik weet niet hoe ik die daar weg ga krijgen, maar voorlopig open ik die kist niet meer! Schijnheilig Bloos
Wat zouden jullie doen? Als hij eruit springt, loopt hij bij de paarden in stal, en bij een konijn en cavia Verward

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:26

Arme muis
.....essie toch *LOL*

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:28

iewl!! wij hebben dus een muis in hius, loopt bij de keuken en zo... vind ik ook zo vies ideej...eingelijk meot je een muizen val zetteen en dan ergesn die muis gooien ( ver weg ) want, lijkt me niet zo leuk idee als die bij de paarden zit, zitten altijd wel muizen maarja....veel succes Tong uitsteken

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 20:32

Ja nou lekker, pak ik volgende keer musli heb ik zo'n muizenval aan me hand Verward Auww!!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:50

Gewoon bij zn staart pakken (niet het uiteinde maar bij het begin) en naar buiten brengen. Die muisjes doen echt niks hoor Knipoog Je kan hem ook nog in een voerschep doen met iets erop en dan buiten loslaten.

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 21:06

jen schreef:
Gewoon bij zn staart pakken (niet het uiteinde maar bij het begin) en naar buiten brengen. Die muisjes doen echt niks hoor Knipoog Je kan hem ook nog in een voerschep doen met iets erop en dan buiten loslaten.

Ohh gatver, dat doe ik echt never Bloos! Ik wordt er al helemaal bang van bij de gedachte Bloos
Tamme durf ik wel, maar wilde.. Nee dank je Tong uitsteken Maar ik haal er denk wel even iemand bij..

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 00:52

ieuwww dat zou ik echt nooit doen
wij hadden ook een tijdje muizen in huis!!
dus wij allemaal vallen zetten voor de muizen die mijn kat niet pakte...
en de muizen ver weg in de duinen zetten echt 5 kilometer ofzo...
en een paar dagen later zit er precies het zelfde muisje in het valletje Verward
was ie terug gelopen *LOL* en weet zeker dat het de zelfde was.. en na een tijdje hadden we een hele kooi met wilde muizen en die gaven we gewoon eten enzo.. Tong uitsteken
gelukkig zijn ze nu weg.. ben echt als de dood voor die beesten...
heb ook wel een als ik de kippen en konijnnen eten geef (hebben een heel groot hok in de achter tuin binen en buiten) dat er op eens zo'n beest loopt.. dan kan ik me echt niet in houden en gil ik het uit Haha! Tong uitsteken

anders moet je vragen of iemand van je stal dat beestje wild pakken:P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie