Kitty schoot de berm in met een buitenrit!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaak
Berichten: 8
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 22:19

Toen ik op de manege aankwam wou ik op SJAAK maar dat kon niet dus ging ik op KITTY.
Kitty vind ik niet leuk met een buitenrit, want dan is ze heel erg onrustig.
We ging heel erg weinig draven omdat het in de 30 graden was,maar daar merkte ik helemaal niks van omdat we rustig aan deden.
We kwamen op een gegeven moment aan op een weg, en er kwamen allemaal auto's aan en fietsers enzo maar later kwam er ook een tractor aan.Kitty deed heel erg rustig toen de tractor nog niet dicht bij was,maar zodra de tractor langs kwam schoot ze recht de berm(rivier) in,ik was er bijna afgevallen want ik hing aan 1 kant maar ik kon me al gauw terug krijgen enstuurde haar weer omhoog want het was best steil.
We liepen rustig verder toen iedereen erop zat,want er was 1 meisje van BOESJ afgevallen, want die deed hetzelfde als KITTY.(de berm in gaan, draven enze)
We staken over en kwamen langs 2 gaten waar kitty bijna in liep.De juf werd heel erg boos omdat iedereen om zich heen zat te kijken.Later kwamen we ook langs een tennisbaan daar gingen we achterlangs.Gelukkig schrok kitty niet van het geschreeuw en gepraat want anders was ik mooi het meer of rivier in gevallen mt paard enal want het was heel smal.
We gingen toen omkeren en een andere kant op want we konden niet verder anders kwamen we te laat aan bij de manege.We gingen aandraven op een open stuk,maar KITTY ging niet draven maar galopperen met z'n hoofd helemaal omhoog, dat was niet eng, maar het was niet leuk.We gingen al gauw weer stappen en voor de rest ook en ze was ook voor de rest rustig toen we naar huis gingen.
GROETJES SJAAKIE

Sjaak is de aller beste!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FjeLOVER, JeRekers, Karintich, RenateHidden, Rubs, Vagabondo, VWestra, XXleonieXX en 144 bezoekers