arme Tresor

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

arme Tresor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 16:07

Ik ben dus vrijdag voor het eerst met mijn verzorgpaard bij ons op de manege prive les gaan volgen. Er heen gaan ging best goed ze wilde niet omidelijk op de trailer maar toen we het longertouw er bijhaalde ging ze er ommidelijk op. Op de manege aan gekomen was ze heel kijkerig (ze was hier nog nooit geweest en is niet gewend van ergens anders heen tegaan) Maar ze was echt super braaf van somigge dingen had ze wel een beetje schrik maar het viel ruzen mee OK dan! Het rijden zelf geen ook heel super ze begon al aan de teugel telopen tewrijl de leraar had gedacht dat dat pas voor over een paar weken was. Hij was er zelf verwondert van, Tresor leert gewoon super veel bij Haha! Maar toen, we moesten terug naar haar stal gaan maar ze wilde niet op de trailer,...
we hebben alles maar dan ook alles uitgeprobeerd maar niks leukte!!! na 2 uur hebben we haar dan verdooft, en nog eens en nog eens Verdrietig vond het zo zielig niet normaal Verdrietig stond daar bijan te janken!! uiteindelijk is ze er dan op geraakt, na meer dan 2 en een half uur !!!!!
gelukkig heeft ze geen koliek gekregen van de verdoving (als dat gebuurt was had ik het mezelf nooit vergeven!!!)
Nu ga ik haar terug heel rustig aan de trailer laten wennen Ach gut
Ik moet ze elk weekend komen voeren en vertaan ga ik haar op de trailer voeren, de eerste keer de voerbak op de laatklep en elk weekend een paar cm opschuiven tot ze er instaat en dan een paar weken aan een stuk haar daar in voeren. Als dat allemaal goed gaat ga ik tot op het eiden van de straat (straat loopt dood in het bos) en zet ik daar de trailer neer en voer haar daar, dan is ze meer in een vreemde omgevind kijken of het daar dan lukt, en daarna ga ik tevoet naar een andere manege hier in de buurt en het daar ook proberen, en pas als ze er helemaal klaar voor is ga ik terug met haar met de trailer naar de manege waar ik prive les met haar ge volgen. Want wil zoiets nooit meer meekamen!! vond het echt zeilig, arme Tresor Ach gut

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


lisanneloveshorses

Berichten: 46
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:51

ahh, ja zielig. Maar wel okee dat je haar aan de trailer laat wennen! Jij kon er toch ook niks aan doen dat ze nie wou?

~*..VaKaNtIe..!!..*~*..LeKkEr SkIĆ«N..*~

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 18:01

ja, maar ik had haar op moeten voorbereiden vind ik nu zelf. Ze heeft het toen ze 3 jaar was ook gedaan maar dat is al een nu al 4 jaar geleden ik wilde wel oefenen maar haar baasje zei dat we het beter van de eerste keer deden. Vind het nu erg dat ik niet op verand meer had geoefend

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, DemiSisa, Phonix, Schildpaddd, SUSANNEx, YandexBot en 6 bezoekers