Morgen is het zover ze word geschoren!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marfiek

Morgen is het zover ze word geschoren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 20:33

Aangezien Valentina een mega dikke vacht heeft, en al zo snel gaat zweten.. hebben we toch besloten haar te scheren.
Van de week nieuwe messen gekocht enz. en nu nt gehoord dat degene die haar zou komen scheren morgen om 2 uur aanwezig is! SUPER..
Ze is nu al 21 jaar en ik ben sinds mei 2003 met haar gaan starten dat ging eigenlijk heel leuk.. na een tijdje kreupel en koliek gehad te hebben wilde ik haar recreatief gaan rijden dat vind ze ook geweldig!
Maar toen we het weer een beetje gingen oppakken ging het eigenlijk wel lekker en loopt ze weer super.. ze is kerngezond! Lachen
Maar trainen met zo'n mega vacht werd hem niet.. vroeger hebben ze haar geprobeerd te scheren maar als ze dat scheer apperaad in haar ooghoek zag vloog ze al door dr box..
Ben benieuwd we geven haar wel iets om rustig te worden.. spannend hoor... vind het echt fijn dat het doorgaat nu.. voor haar ook niet gezond als ze steeds zo nat is.. Ben benieuwd hoe ze er uit komt te zien.

Ze is normaal in de zomer valk kleurig en nu in de winter een beetje vaal.. Ik denk zelf dat ze of juist licht of juist donker word..
Morgen zal ik.. als jullie het leuk vinden foto's plaatsen!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:50

Wat leuk dat je nog met dr kan starten!!
En jah, we willen wel fotos Haha!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:54

Maak Voor en Na foto's!!!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 18:47

ik heb foto's, hebben jullie een goede upload site?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:49

mickey was ook een week geleden geschoren,ze zweete constand heel erg,en met rijden werd dat ook steeds erger.
ik ben nu erg opgelucht,is echt een stuk fijner nu Lachen
is jouwne ook een andere kleur geworden?
mickey is een mooie en aparte kleur lichter geworden Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 19:57

Valentina is grijs geworden Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie