Kan ik terug gaan met mijn deken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Kan ik terug gaan met mijn deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 10:49

Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Mijn geliefde pony heeft net een nieuwe deken. Super sterk, waterdicht en daarom ook best wel duur. Wat denk je......na enkele weken is het bontje bij de schoft versleten en er zitten twee behoorlijke gescheurde gaten in. In vind zelf dat ik er maar mee terug moet gaan. Want deze deken werd mij aangeraden omdat het zo'n kwalitatief goede deken is. Nou ik denk daar wel even anders over. En hij stond net zo mooi. En ik vind echt dat ie te snel stuk gaat. Wat vinden jullie, en wat zouden jullie doen

Voor altijd in m'n hart, Tommie


Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 11:05

Doen! Waar heb je hem gekocht? En wat voor deken is het?

Culemborg here I come!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:32

Het ligt er naar mijn idee aan hoe die scheuren erin zijn gekomen.
Mijn paard heeft ene ander paard geschopt, bleef hangen met haar ijzer en hup een hele scheur in de deken *die dus net nieuw was*.

Wat voor deken is het en hoeveel D is de nylon?

Dat het bontje al versleten is kan je wel voor teruggaan, maar denk zelf dat je met de scheuren weinig kans maakt, spijkers die uitsteken, andere paarden die erin bijten, tegen schoppen en ga zo maar door.
Dit is misschien bij jou niet het geval geweest, maar het gebeurt wel, en door dat soort dingen heb je denk een hele kleine kans dat je een neiuwe deken krijgt.

Denk dat je al blij mag zijn als ze hem dan voor je repareren.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:52

Ik denk idd ook dat je hiermee niet terug kunt gaan, de mensen in de winkel weten natuurlijk niet hoe de scheuren erin gekomen zijn, of het aaan de deken ligt of aan het paard.

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

ingvdh

Berichten: 6368
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:50

Als er versleten plekken inzitten moet je ermee terug gaan. Dat mag niet na enkele weken.
Gescheurde gaten is een ander ding, hangt er vanaf hoe ze gescheurd zijn. Als ze jouw de deken als onverwoestbaar hebben verkocht maak je wel een kans. Je zou in ieder geval kunnen aangeven dat je erg teleurgesteld bent in de kwaliteit van de deken en zeker omdat het best een dure deken was.

AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 20:25

Het is een BR. Een roodachtige en waterdicht met van die goude gespjes. Ik heb hem teruggebracht en ze gaan de deken opsturen. De verkoper vond dat de deken er slecht uitzag, dus ik ben benieuwd!

Voor altijd in m'n hart, Tommie

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:35

Ik heb net een nieuwe rambo turnout. En dat ding lekt hartstikke door op de naad...Verdrietig
Heb hem in mei gekocht bij divoza en eind oktober opgedaan bij mijn paard. Heb hem nu al drie keer nat uit de bak gehaald en divoza wil er niets mee doen Boos! (ik kan hem wel verkeerd gewassen hebben Verward )
Ik denk dat ik maar contact op ga nemen met Rambo, want ik heb wel een deken van 249,95 gekocht en die mag dan ook wel goed waterdicht zijn...!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Happy17
Berichten: 191
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:48

ja terug gaan!! die van mijn verzorg pony had ie twee dagen en meteen als stuk toen is er ook terug gegaan en hij heb nu mooi een nieuwe!!!

groetjes

Ik ben niet nieuwgierig ik wil gewoon graag alles weten Knipoog

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:34

Gewoon doen!
Nee heb je, Ja kun je krijgen.
En iig laten merken dat je boos bent erom, heeft ooit bij mij ook eens gewerkt toen ik een deken had dat terug moest (mijn paps was beetje boos geworden erom) mocht het deken houden en kreeg een nieuwe zelfs er nog bij Lachen

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:01

Gewoon terug gaan, je kan het altijd proberen. Laatst ben ik terug gegaan met mijn kisten (die legerschoenen) want na 2 maanden waren ze al kapot. Meestal zijn ze blij als je terug komt, want dat mag gewoon niet gebeuren, zij sturen ze wel terug naar de groothandel of wat dan ook.

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:33

Ik zou gewoon teruggaan, het ergste wat kan gebeuren is dat ze nee zeggen, en je hem gewoon weer mee terug moet nemen!

verootjoo
Berichten: 35637
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:55

idd gewoon proberen, als ze je geen nieuwe geven kun je het eventueel nog proberen bij br zelf

[o]

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:30

je kan het zoiezo proberen, neem de bon mee en eis dat je voor dat geld een normaal goed product krijgt. (vraag anders of je ouders/verzorgers mee willen gaan omdat een jong persoon minder indruk maakt) waarschijnlijk zullen ze dan een oplossing ergens in het midden zoeken

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:31

hahaha, ze is 20, dat kan ze vast wel alleen af

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:31

dan wel ja Bloos

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:33

Vork

AnnemiekvM

Berichten: 8245
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 11:27

Ja, dat lukt mij nog wel! Maar ik word van de week gebeld, wat ze er aan gaan doen. Even afwachten maar!

Voor altijd in m'n hart, Tommie

Alja

Berichten: 25575
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:31

hopen dat je een nieuwe deken krijgt of zo iets want ik vind dat niet kunnen..
net zoals waterdichte dekens kopen en dat het dan blijkt dat ze niet waterdicght zijn

ONDERSCHRIFTLOOS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Earth, GoogleAdsense, hokke, Jet, Kellyvanloon, Mel80life, Nicollevs, schumiegirl, Suziiiie, Swift, Waratje, wisja, xSannee, xSCWx, YandexBot en 135 bezoekers