hippodam(hyppodrama)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:34

Net ook weer zoiets leuks bij Hiporama meegemaakt:

Hardstikke dure laarzen gekocht á een X bedrag. Waren 2 augustus opgemeten, 3 weken geleden pas klaar. Enniewee: mocht ik behalve de vaste prijs ook nog eens extra kosten betalen voor het aanmeten á 60 euro en de ritzen die erin zaten á 80 euro.

Ik kan me best vinden in die meerprijs, maar ze hebben er geen woord over gerept. Stond ik dus even voor een verrassing bij het afrekenen. Boos!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:12

Jammer Tirza, maar als die Maarten erbij is, heb je wel lol van je geld.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:15

Neh, alleen Steef was er (ook zo'n lekker ding )

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:57

Jemig die winkel heet niet voor niks hypodrama !
Die dozen die daar werken kunnen nooit wat vinden, weten nooit wat je bedoelt en ze sturen je altijd weg met de verkeerde maat deken !
Ik ben er echt in geen jaar geweest.

Elke keer met een 'paardengebeuren' valt die tent me weer tegen, heb er zelden wat leuks gevonden en idd dan is die 'man' er ook.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:17

ArwenLune schreef:
Hmm, ik vind ze eigenlijk toch niet zo mooi. Heb je ze in okergeel? Nee, dat is citroengeel, dat lijkt nergens op. Ik zie het al voor me zeg. Hey, die aubergine bandages vind ik wel mooi. Heb je daar ook een dekje bij? Nee, met geel biesje vind ik niets. Daar onderop die stapel, dat lijkt me wel wat. Oh! Dat is veelzijdigheidsmodel, ik heb een dressuurzadel. Nou, iets met streepjes dan? Nee, dat is de verkeerde kleur rood. Ja DAT is hem! Alleen wil ik dan wel verticale streepjes. Die heb je niet? Ook geen transportbandages? Yeesh, wat een takkezaak zeg, hier kom ik niet meer terug! Haha! Schijnheilig

Verticale streepjes kleden niet af! Heeft u ze ook horizontaal. En liefst in ijsblauw, met okergeel! Neee, meneer, waar u nu mee aan komt zetten is babyblauw. U weet het verschil toch wel? Nee, ook deze, die u helemaal uit het magazijn gehaald heeft, is het net niet. Beetje smurfenblauw, en dat staat natuurlijk niet bij mijn stoere fjord. En ik zei okergeel, niet mosterdgeel. Bent u misschien kleurenblind?

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:27

Elke keer trap ik weer in als ik een aankondiging zie staan van Hypodrama's tentenramp.
Maar nu was het echt de laatste keer. Telkens weer dezelfde ouwe meuk wat ze in die bakken flikkeren en nog steeds niet verder afprijzen. Alsof ze al jaren denken : iemand moet het toch een keer kopen!!!
Ik heb een paar fleece handschoenen gekocht voor 4,95 dus da's niet veel, maar dat was ook het enige.
Ik kan daar gewoon niet slagen!!!
Bij mijn stam-ruitersportzaak slaag ik altijd!! Ik slaag iets te veel daar!! Maar ze zeggen daar veel sneller, o dit of dat hangt er al een tijd, neem maar mee voor niet veel!!
Zowieso krijgen vaste klanten daar 10% korting dusse........

Maar bij de kassa van die tentenramp altijd lachen. Twee kassa's waarvan maar 1 met pin-automaat. Zullen ze dat ook niet met een bordje aangeven....welnee!!!
Komt men achter als ze aan de beurt zijn!!!!!! Lachu!!!

En die meiden daar weten van niks. Ik vraag naar nieuwe truien die ik gezien had in de folder. Weet ik niks van, mevrouw, ik ben van de dekens!!!
Moet u het daar nog maar eens vragen...!!!!
Nou dan heb ik al gegeten en gedronken!!!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:47

Jennygirl schreef:
Verticale streepjes kleden niet af! Heeft u ze ook horizontaal. En liefst in ijsblauw, met okergeel! Neee, meneer, waar u nu mee aan komt zetten is babyblauw. U weet het verschil toch wel? Nee, ook deze, die u helemaal uit het magazijn gehaald heeft, is het net niet. Beetje smurfenblauw, en dat staat natuurlijk niet bij mijn stoere fjord. En ik zei okergeel, niet mosterdgeel. Bent u misschien kleurenblind?


Hmm, die okergele bandages vind ik bij nader inzien toch niet zo mooi. Heeft u ze misschien een tintje donkerder? Dan ook een dekje erbij. Met schots ruitpatroontje. Nee niet die, daar zit groen in, dat vind ik niets. Die daar bovenop vind ik wel mooi, maar daar zit weer die lelijke kleur smurfblauw in. Het is maar een klein draadje zegt u? Nee maar dat kan toch echt niet hoor, daar kan m'n paard niet mee over straat! Nou ja, laat maar zitten ook. En die bandages hoef ik ook niet. Ik neem alleen dit flesje anti-klit en deze handschoenen. En ik wil korting. Wat zegt u? Geen korting? Dat zal ik al m'n vriendinnen vertellen! *slaat met de deur*

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 06:29

jeetje ik had een andere topic geopend.het gaat nu alleen maar over maarten......ik wist niet dat ie zoveel invloed had. Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:02

Ik ben ook niet zo kapot van de hypo Haha!
bij mijn kleine vertrouwde ruitersport zaakje zijn ze super vriendelijk, en weten ook echt wat Haha!
daar kan geen maarten tegen op Knipoog

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:54

Waterkippie schreef:
Ik ben ook niet zo kapot van de hypo Haha!
bij mijn kleine vertrouwde ruitersport zaakje zijn ze super vriendelijk, en weten ook echt wat Haha!
daar kan geen maarten tegen op Knipoog


Hihi maar jij slaagde daar wel héél goedkoop Haha! Schijnheilig

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:43

Natasha schreef:
Is dat die net- in het- pak- zittende gladjanus van laten we zeggen, 30 jaar?

30 jaar???????
ja 30 jaar geleden ja.....Ik had voor 1200,- meegenomen en vroeg om wat korting en kreeg alleen een plastic tasje extra mee om all mij spullen in te doen......... kreeg je geen mooie pikeur stikker of een zadel hoes van passier die eigelijk om je zadel hoort te zitten als je hem koopt. Ach gut :D

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:45

Tyrza schreef:
Neh, alleen Steef was er (ook zo'n lekker ding )

Jaaaaa!! die ken d'r ook wat van.Die zou z'n eigen oma nog verkopen. Haha!

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:46

Tyrza schreef:
Neh, alleen Steef was er (ook zo'n lekker ding )

Jaaaaa!! die ken d'r ook wat van.Die zou z'n eigen oma nog verkopen. Haha!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:51

becca"]
[quote="Tyrza schreef:
Neh, alleen Steef was er (ook zo'n lekker ding )

Jaaaaa!! die ken d'r ook wat van.Die zou z'n eigen oma nog verkopen. Haha!
[/quote]


Hahahaahahahah!!!
Sjee, ik lees dit topic weer door en heb het weer aan mijn maag van het lachen.
Zo'n overspannnen verkoper die in de sloot vastzit, die over zijn eigen personeel roept dat het tentenkampsletjes zijn............
Ligt dit aan mij of is dit een heel leuk topic?

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:54

Geplaatst: 28-11-03 23:04

--------------------------------------------------------------------------------

ik dacht gezellig met mijn vriend te gaan shoppen in hippodam zag ik in de winkel staan bij de deur: Maarten van hypporama........ ik had absoluut niet verwacht dat hij daar ook zou staan.het was namelijk vannavond koopavond daar en ik ken die creep alleen van hyporama.
hij deed daar de tassen controlle ofzoiets


En dan de topicstartster: ziet ze die yup daar ineens weer!
Hahaahahahahaha!!!!!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 11:12

yep hij is nogsteeds mijn nachtmerrie.en vooral toen ik ging piepen.....stom allarm!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:39

HAHAH grappig om te lezen, en maarten IEL wat een loser. Ik heb een hekel aan hem met zijn stomme debielen grappen. Altijd verkeerde maten daar bij Hypodrama echt een k*tzaak! Ze hebben nooit wat je wil, niks op voorraad etc. Boos!
Bij Stahro zijn ze veeeeel aardiger... Hier in Rhoon, ken die mensen goed, zijn geinteresseerd in je pony enzo weten wat je hebt, altijd goeie maten, goed advies. Heb daar nog nooooit een verkeerde maat gehad. En je kan het altijd ruilen. Bij hypo had ik een deken gekocht was dus weeeer te klein, mocht ik niet eens ruilen echt zo aso daar!

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:49

ik moet toch weer eens naar het tentenkamp toe om de bekende maarten te ontmoeten

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:57

Tentenkamp....

Ben ik ook een keer geweest. Tyrza moest iets hebben van Hyporama en toen we daar aankwamen bleek het tentenkamp te zijn Scheve mond

Enfin, ik heb daar al helemaal niets te zoeken dus wilde via de uitgang naar buiten toe. Eenmaal aangekomen bij de auto, wilde ik instappen.

Komt er zo'n kerel naar mij toe (zal wel die persoon zijn waar jullie het over hebben), of ik die jas die ik aanhad gestolen had!?

Lekker klantvriendelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:13

luckyzeven schreef:
maarja ik kreeg een bedrag mee en dat moest op Bloos

Whahaha Haha!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 17:13

haha!!!!!! ja dat is maarten kan niet missen!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:25

Menno schreef:
Tentenkamp....

Komt er zo'n kerel naar mij toe (zal wel die persoon zijn waar jullie het over hebben), of ik die jas die ik aanhad gestolen had!?

Lekker klantvriendelijk...


Hahaha dat is pas echt banketstaaflig!!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:00

newforestlover schreef:
ik moet toch weer eens naar het tentenkamp toe om de bekende maarten te ontmoeten

Is die Maarten ook wel eens bij ons in de buurt (Amsterdam)? Het lijkt me zeer interessant om deze man een keer te ontmoeten. Lachen

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:56

Een paar jaar terug heb ik hem ooit iemand aan horen nemen(tijdens het tentenkamp zo tussen de klanten in)

Dat ging dus zo-een medewerkster kwam aan met een meisje die wel wou helpen tijdens de tentenkamp.
Zijn antwoord:
"is goed (niet eens dat meisje aankijkend, geen gegevens voor salaris) maar als ze niet binnen een uur alle prijzen uit haar hoofd kent mag ze weer opsod***eteren"
Tegen die medewerkster en dat meisje, nou het spijt me maar hij kon zijn winkel daar stoppen waar de zon niet schijnt (censuur voor de wat jongere lezers onder ons)

Wat een enorme denneappel!!!!!!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:30

Met/rond Kerst is er weer een tentenramp bij hypodrama (R'dam) dus allemaal naar toe gaan en niks kopen!!!
Maken we er een meeting van!!!
En dan met tassen van andere ruitersportzaken binnen lopen. Met nieuwe spullen erin, wel het bonnetje erbij natuurlijk.
Kunnen ze alle tassen gaan doorzoeken!!!