hippodam(hyppodrama)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:39

Jorie schreef:
Met/rond Kerst is er weer een tentenramp bij hypodrama (R'dam) dus allemaal naar toe gaan en niks kopen!!!
Maken we er een meeting van!!!
En dan met tassen van andere ruitersportzaken binnen lopen. Met nieuwe spullen erin, wel het bonnetje erbij natuurlijk.
Kunnen ze alle tassen gaan doorzoeken!!!

Wat een geweldig plan! Dan gaan we een voor een Maaaaaarrrten narren! *LOL*

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:49

Jennygirl"]
[quote="Jorie schreef:
Met/rond Kerst is er weer een tentenramp bij hypodrama (R'dam) dus allemaal naar toe gaan en niks kopen!!!
Maken we er een meeting van!!!
En dan met tassen van andere ruitersportzaken binnen lopen. Met nieuwe spullen erin, wel het bonnetje erbij natuurlijk.
Kunnen ze alle tassen gaan doorzoeken!!!

Wat een geweldig plan! Dan gaan we een voor een Maaaaaarrrten narren! *LOL*
[/quote]


Hahaha dit vind ik wel lachen ! Wat zal die vent het druk krijgen !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:06

Hebben we een date dan????????

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:37

Ohoho! Wat zijn jullie een krengen zeg!

(dat zou ik nou noooooit doen!)

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 02:35

ja hij is in A'dam geweest.daar ging deze topic in eerste instantie over. hij was in A'dam bij hippodam waar ik was wezen winkelen.

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 10:23

He verdorie, heb ik weer gemist!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 11:44

Nou ja, je hebt dus binnenkort de herkansing voor je gemiste kans!!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:49

Jennygirl"]
[quote="newforestlover schreef:
ik moet toch weer eens naar het tentenkamp toe om de bekende maarten te ontmoeten

Is die Maarten ook wel eens bij ons in de buurt (Amsterdam)? Het lijkt me zeer interessant om deze man een keer te ontmoeten. Lachen
[/quote]
Nee sorry Jen! Girl! Cool je zal toch echt naar zo'n kamp moeten om "onze Maarten" in actie te zien. Cheese! We kunnen natuurlijk ook allemaal op sollicitatie gaan! Schijnheilig Vorig tentekamp had hij een meisje aan het huilen gemaakt. Huilen De Rat. Boos! Zo midden in dat tentedorp .Waar iedereen bij stond.

....Mama mag ik pony les geven?
-'tuurlijk kind.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 01:00

Haha, zeg maar wanneer, ik kom ook!! OK dan!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 01:12

Overigens niet om Hyporama af te kraken, maar om Maarten weer es in actie te zien! Haha!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 04:02

waarschijnlijk komt dat door mij dat hij nu zo is. zo´n 10 jaar geleden heb ik bij het tentenkamp gewerkt en geloof me steef is 1000x erger dan maarten (had ook steevast ruzie met hem zodra ik hem zag) en dank zij maarten had ik toen een leuk extraatje. steef is dus de baas van hypodrama en die let echt op alles. tijdens een tentenkamp krijg je amper pauze, je mag je boterham opeten tijdens het helpen door (eh... zolang er geen klanten staan dus, kan je het je voorstellen? geen klanten tijdens tentenkamp). ´s avonds had je een kwartiertje om te eten en zo stond je dan van 9 uur ´s ochtends tot 9 uur ´s avonds. maar ik had wel een mazzeltje als medewerker kreeg je korting op gekochte artikelen en tijdens de uitbetaling vergat hij het bedrag af te trekken, dus ik kreeg mijn salaris + de artikelen gratis. bleek hij later wle kwaad om geweest te zijn toen hij erachter was gekomen, maar hij kon er niets meer aan doen. de week erop kocht ik iets en kreeg netjes weer korting omdat ik daar gewerkt had. de meiden die daar vast werken weten idd erg weinig er waren toen een paar (waren trouwens jongens) die wel veel wisten, maar die zullen er nu wel weg zijn en tijdens tentenkamp krijgt iedereen een vast hoekje en weet dus niets (of weinig) van de andere artikelen.
ik kom daar ook nooit meer, maar meer vanwege steef. misschien dat maarten de dingen van steef over heeft genomen als ik deze dingen zo lees.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:49

Afschieten die man Cool
Dat vind ik nou echt een 100% criep

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:23

Jennygirl"]
[quote="Jorie schreef:
Met/rond Kerst is er weer een tentenramp bij hypodrama (R'dam) dus allemaal naar toe gaan en niks kopen!!!
Maken we er een meeting van!!!
En dan met tassen van andere ruitersportzaken binnen lopen. Met nieuwe spullen erin, wel het bonnetje erbij natuurlijk.
Kunnen ze alle tassen gaan doorzoeken!!!

Wat een geweldig plan! Dan gaan we een voor een Maaaaaarrrten narren! *LOL*
[/quote]

Ja goed plan, eerst spullen bij Stahro kopen enzo en dan met die tassen de winkel in. Stahro is overigens een stukkie goedkoper dan Hyppodrama hahahah Haha!

Maar lijkt me strak plan om daar met ze allen heen te gaan OK dan!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 15:53

volgends mij banketstaaf die maarten maar gewoon een prijs elke keer, want bij de een kost het duurder als bij de ander... dus hij weet ze niet allemaal maar hij zegt maar wat :@ echt stom maarja ik koop er altijd veel leuks...

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 15:53

haha ik schreef l u l t en dr komt banketstaaft te staan Tong uitsteken lol Tong uitsteken

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:15

Assiej schreef:
volgends mij banketstaaft die maarten maar gewoon een prijs elke keer, want bij de een kost het duurder als bij de ander... dus hij weet ze niet allemaal maar hij zegt maar wat :@ echt stom maarja ik koop er altijd veel leuks...

Ik kan er noooit wat leuks vinden, en dan heb ik eens wat leuks en dan is die er niet in aman dr maat! Verward

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:13

Steef is die kerel die altijd met z'n telefoon aan z'n oor loopt?toch duivelinnetje?Snotaap hij neemt niet eens de tijd om een klant ,die een duur zadel heeft gekocht,recht aan te kijken.Right deze is idd veel erger dan Maarrrrrrrten.Maarrrrrrrrrten heeft nog wel iets doms daar kan ik nog wel iets mee.

....Mama mag ik pony les geven?
-'tuurlijk kind.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:12

Tegen de tijd dat het tentenramp gebeuren weer is moeten we even afspreken met ons allen!!!!
Er staat een patat kraam daar op de hoek dus als we een patatje halen en dan kijken of we daarmee naar binnen mogen........ Schijnheilig

Lijkt me erg lachen....!! En dan met een groep meiden de handtekening vragen van Maarten en Steef. Zijn jullie nou zo bekent van Bokt?????
Kijken hoe ze reageren met een kudde dames om zich heen Bloos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 119 bezoekers