Taliesin weer in de lappenmand ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Taliesin weer in de lappenmand ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 21:02

Hoi,

Het is niet echt een verslag van de dag, maar ik wilde het toch nog even kwijt. Ben er namelijk best wel verdrietig van Verdrietig

Mijn paardjes lopen met nog drie andere pony s in de wei en dat gaat eigenlijk heel goed. Ze zijn wel eens aan het keten natuurlijk, maar ze lopen eigenlijk nooit "schade" op.
Nou staat er sinds een paar weken een nieuw paard op stal en in de wei loopt die nog apart achter een draadje. Dat leek ook goed te gaan, maar afgelopen dinsdag zijn ze toch bij elkaar in wei geraakt en dat ging dus niet goed. Dat nieuwe paard heeft een best diepe wond aan de binnekant van haar linker achterbeen. Die was er een beetje kreupel op, maar dat gaat al weer vrij goed. Het is wel gespoeld en gehecht.

Toen de veearts er toch was, heeft die ook even naar Taliesin gekeken (ik was daar dus zelf niet bij, want ik was thuis in Leek) en dat was ook wel nodig. Ze heeft een wond op de zijkant van haar bil, zie ook de foto, van ongeveer twee centimeter diep. Ik weet dat het er dramatischer uitziet op de foto dan het echt is, maar ik kan het niet echt schoonmaken, omdat het dan nog weer open gaat. Er loopt zowiezo nog allemaal rommel uit. Het is wel gehecht.
Talie loopt er kreupel op en ze is echt een beetje zielig, zoals je op de foto ook wel kunt zien. Ze is echt haar zelf niet. Is ze anders altijd heel netjes in de stal, nu laat ze het gewoon overal vallen en zit ze s ochtends onder de mest. In de wei komt ze anders altijd vrolijk aangedraafd, nu kijkt ze alleen maar naar me op.
Het gaat vast gauw weer beter met haar, maar ze was net een beetje uit de kreukels en nu dit weer Boos! Ik denk echt veel aan haar nu ik niet bij haar kan zijn.

Judith

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:44

Bahbah..ziet er niet echt lekker uit!
Sterkte!