Heerlijk gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Heerlijk gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 19:34

Ik ging vandaag rijden. Ik had al 3 dagen niet gereden.. Het was wel koud en ik had eigenlijk geen zin, maar ik ben blij dat ik toch ben gaan rijden! Maargoed, het was dus koud en er liepen 2 shetjes over de dijk dus ies was flink opgefokt Haha! Heb echt in tijden niet zó lekker gereden. Ik heb zaterdag lesgekregen dus heb weer veel bijgeleerd, en dat kon ik nu mooi 'gebruiken' Lachen . Ik kon gewoon zoveel energie onder me voelen, het straalde er gewoon vanaf. Ik hoefde maar een been aan te leggen en ze deed precies wat ik wilde. Heerlijk gevoel, wow wat kan dat dier toch lopen, soms vergeet ik dat even hoor.. Hm ik wil hierbij ies bedanken dat ze zo super liep vandaag Knipoog Haha!

Hebben jullie dat ook weleens? Dat het gewoon opeens goed gaat..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:58

Heey Leo! Haha! Ik heb vandaag ook gereden... buitenrit zonder zadel, in de mist. Echt een geweldig gevoel om lekker met je paardje op stap te gaan. Over een tijdje gaat Fraeva op rust, dus dan zal ik het 2 maanden zonder haar moeten doen... bleeghh Scheve mond Maar we moeten eens een keertje wat afspreken om te gaan rijden ofzo!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 20:02

haha leuk dat je reageerd Haha! Ik ben echt heel onsamenhangend met dit soort topics, sorry daarvoor nog Bloos! Tong uitsteken . Maar idd, ik zou wel een keer samen willen gaan rijden ofzo, maar ik weet niet of de eigenaresse dat goed vind.. Maarja, moeten we nog maar een keertje kijken Lachen Waarom moet fraeva op rust?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 20:13

Frae gaat op rust omdat ze het hele jaar al hard gewerkt heeft... Wedstrijden, trainingen, cursussen enzo. Ze krijgt nou haar welverdiende vakantie Lachen En in deze tijd kan ik toch nauwelijk rijden, dus het komt mij ook wel goed uit. *heb ik ook meer tijd voor school... Misselijk Tong uitsteken * Eind december gaat ze de begrazing in tussen een kudde ijslanders, dus ik ga d'r wel missen. Scheve mond

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 20:21

Ahh Scheve mond arme jij. Maar wel fijn voor fraeva Lachen Ze zal het vast wel leuk hebben dan.

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bernadth99, DogWords, Mo_86, Plonspony, Taucha, Vagabondo en 38 bezoekers