getver zoiets engs gebeurd gisteren :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:31

Een aantal jaar geleden was er een man die standaard reageerde op meisjes die advertentie voor stage/werk etc in de hoefslag hadden gezet. Mij had hij toen der tijd zelfs op school gebeld! Sta je aan de telefoon in het kantoortje bij de directeur met een man aan de lijn die op eens over gevoelens voor hengsten begint te praten! Hij had via mijn ouders uit weten te vinden op welke school ik zat, het ging om een stage adres dus hij had gewoon een gezellig praatje met ze gehouden en hij klonk heel beleefd.

De zelfde man had met het zelfde verhaal ook contact opgenomen met een kennis naar aanleiding van een advertentie en later heb ik van nog meer mensen gehoord. Maar zijn verhaal veranderd niet hij heeft het steeds over zijn vrouw die Claudia heet en over frieze hengsten!

Griezel!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 11:50

getver wat een engerds allemaal. Boos! Ik heb mijn lesje iig geleerd, geen tel.nr meer op i-net!

Mango: Ik had twee bijrijdpaardjes in h'sluis van tiffy hier op het forum. ze staan bij v/d kooij aan het kanaal.

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 11:55

Waarom blijven er toch altijd van die Griezels die op dat soort dingen kicken???

Ngayalover

Berichten: 110
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 12:07

Wat een creep , zeg. Boos!
Je zou hem toch. Stel dat er wel meisjes op reageren.
Wauw, en dat jij zo kan reageren als je nog maar net wakker ben. OK dan!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 16:36

Ngayalover schreef:
Wat een creep , zeg. Boos!
Je zou hem toch. Stel dat er wel meisjes op reageren.
Wauw, en dat jij zo kan reageren als je nog maar net wakker ben. OK dan!


ja die raders gaan gelijk allemaal draaien, je kan me gelijk alles vragen als je me wakker maakt. Soms wel irritant...Knipoog
Dit keer gelukkig handig.

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:23

Hahahahaha heb echt lol!! *LOL* Maar wel eng zoiets. Bloos! Daarom zet ik nooit mijn telefoon nummer ergens zomaar neer. Ze kunnen dan ook je adres vinden en dat wil ik liever niet hebben. Bloos! Stel je voor zo'n vreemde staat opeens voor je deur, getver. Scheve mond

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 02:20

ik weet wat je meemaakt. paar jaar geleden had ik hetzelfde. ik had toen 2 advertenties staan 1 voor de verkoop van rijkleding en 1 voor een verzorgpaard. toen belde een man mij in eerste instantie voor de rijkleding en ging toen verder dat hij nog wat verzorgers zocht en dat hij ook fokte met pony´s en ging toen zo door dat hij wel hetzelfde met mij zou willen doen. ik was toen een jaar of 15. gelukkig had ik nog geen adres opgegeven (ivm met die rijkleding), maar er lopen een hoop zieke mensen rond. daarom zeker een tip om iemand mee te nemen als je gaat kijken bij een eventueel verzorgpaard en dan liefst een volwassen persoon want 2 meiden (jongens) van dezelfde leeftijd (zeker jonge leeftijd) schrikt ook niet af. ik ben vorig jaar ook ingeluisd in een advertentie voor een bijrijdpaard, maar had mijn vriend bij me. bleek de advertentie nep te zijn en met mij een heleboel andere mensen die voor niks daarheen gegaan zijn. de bewoners van het huis wisten van niks.

heel verstandig dat je je telefoonnummer weggehaald heb. mail eerst maar een tijdje met iemand en neem dan alsnog iemand mee als je gaat kijken en kennis maken.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 09:45

Duivelintje: Ja dat doe ik ook zeker, als ik wat vind neem ik gewoon mijn vriend mee.
echt rot al die nepadvertenties. Boos!