overval :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:29

Lovely schreef:
Oh en Tyrza, wil je nog even tegen je Pap-de-Held zeggen dat het bij geen enkele wet verboden is om met een honkbalknuppel naast je bed te slapen Lachen.


Kennissen van ons hebben een kapmes onder hun bed *LOL* mag dat ook?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:30

Nou Tyrza jouw vader verdient wel een lintje, hemel wat een moed, en reactievermogen met die telefoon en zo.
Prima dat zulke hufters ook eens gepakt worden OK dan! .
Een grote hond in huis scheelt wel veel hoor, mijn ingoede maar mega grote blauwe Duitse Dog reu maakt menig voorbijganger doodsbang
Dat merkte ik vanmorgen weer bij aflevering van en huishoudelijk apparaat, de mannen stonden bijna in hun broek te doen Haha! .
Geef je vader maar extra veel aandacht en warmte Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:31

yvetje"]
[quote="Lovely schreef:
Oh en Tyrza, wil je nog even tegen je Pap-de-Held zeggen dat het bij geen enkele wet verboden is om met een honkbalknuppel naast je bed te slapen Lachen.


Kennissen van ons hebben een kapmes onder hun bed *LOL* mag dat ook?
[/quote]
Als je een flinke plant in de slaapkamer houdt, dan moet dat geen probleem zijn denk ik Lachen. En anders een strik erom, zoals Tyrza al opperde Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 09:44

Ik zou eerder kiezen voor een goed afgrichte KNPV hond, een erg goed wapen wat NOOIT tegen jezelf gebruikt kan worden, dat is met kapmessen en knuppels naast je bed wel anders.
Je zult niet de eerste zijn die door eigen wapens wordt verwond omdat inbrekers ze eerder hebben gevonden dan dat jij wakker bent.
Jaren geleden is er een vrouwelijke collega van de KMAR wakker geworden met haar eigen wapen op haar hoofd.
De dader heeft haar onder bedreiging van het wapen verkracht en daarna haar rekening leeggehaald met de pincode zij hem moest geven.
Een wapen in huis kan dus ook tegen je werken.
Ik ga dus toch maar voor een goed afgerichte hond.

ingvdh

Berichten: 6373
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 10:09

Wat een heldhaftige vader heb je joh! Dat 'ie zo zijn positieven erbij had om 112 te bellen toen en de telefoon aan had laten staan. Het lijkt me vreselijk om in mijn eigen huis overvallen te worden, je voelt je helemaal niet meer veilig waar je je juist wel veilig zou moeten voelen

Gelukkig zullen die jongens voorlopig niets meer doen want er zal geen gebrek aan bewijs zijn!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:55

Jeetje Tyrza, ik lees het nu pas.

Wat heeft jouw vader zich goed gehouden en ontzettend bij de tijd. Ik denk dat menigeen dichtgeklapt was op het moment dat er bivakmutsen rond je huis sluipen.
En ook een grote pluim voor de politie die er zo snel bij was en al gauw in de gaten had dat dit geen grapjes waren.

Sterkte allemaal met het verwerken van de overval. Ik ben slachtoffer geweest van inbraak en heb daar nog jaren last van gehad.

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:02

Tyrza schreef:
De buren zullen ook wel hebben gedacht: staat er ineens een heel arrestatieteam in onze achtertuin Haha!



ehhh... hier de buren.... ik geloof niet dat wij wat door hadden. Verward . was het woensdagavond, tyrza? want we zagen wel wat lichtjes enzo... ik dacht eerder dat vd stek weer bezig was met allerlei vrachtwagengedoe.

tjee criminele buurt hier zeg. aan de ene kant brand er een wietplantage af en onze andere buren worden overvallen.....

als je een grote enge hond gaat halen, haal er dan voor mij ook één!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 12:09

Nee, donderdag. Haha, ja ik had het gehoord van de buren aan jullie andere kant.

Er stonden aan de dijk echter toch zo'n 4 politiewagens. Maar het was dus om een uur of 10, dus wellicht dat je de gordijnen al dichthad...

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:28

Oh donderdag... oh ja toen waren die lichtjes volgens mij. tjee weer wat gemist.

Hoe zijn ze nou op jullie terrein gekomen dan???? En waren ze met een auto en waar hadden ze die neergezet?

dinsdag liepen er een paar kids in jullie land die via jullie pad door mijn land wilden wandelen ik heb ze weggejaagd.... waar kwamen die nou vandaan?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:25

Tyrza, dat is behoorlijk schrikken. Ik hoop dat het met je pa allemaal goed gaat. Erg goed gehandeld!
Brrr, eng zoiets, gewoon in je eigen huis overvallen worden...

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:12

Hey Tyrza..

Jeetje wat erg!
Hoorde het van Ilona..

Denk je 'veilig' op het platteland te wonen krijg je dit!

Groetjes Ilona..

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:58

Getsie wat een verhaal zeg!
Ik zou me helemaal rotschrikken als mij zoiets zou overkomen. Brrr...gelukkig is je vader er nog goed vanaf gekomen.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:37

Jeetje wat erg!!! Je hoort het wel eens meer, maar nu komt het wel erg dichtbij...
Maar goed dat je vader zo helder was 112 te bellen en dat men zo snel kwam. Nu zijn ze in elk geval gepakt... Anders hadden ze het vast vaker gedaan. En misschien kunnen ze nu andere gevallen ook oplossen!
Pluim en veel sterkte voor je vader!!! (en jullie natuurlijk ook)

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:40

wat erg joh!! wel een super-vader heb je, dat 'ie het zo heeft gedaan!! er zijn maar weinig mensen die zo reageren denk ik.
veel sterkte verder komende tijd, het lijkt me toch wel een enge ervaring..

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:44

Wat een moedige man is die vader van jou.
Wat een lef, geweldig hoe hij de daders te pakken had!
Natuurlijk neemt dat niet weg dat een mens zijn benen niet onder zijn billen vandaan trillen, maar ik weet zeker dat niet veel andere mensen dit na zouden doen. Echt heel goed OK dan!

FasHi0n

Berichten: 91
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:45

Zo wat erg!!
Heel veel sterkte ermee!!

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:33

he gatver, wat een vreselijk verhaal. Wat een geluk dat je vader het in de gaten had en alvast 112 had gebeld zeg, je moet er niet aan denken wat er anders had kunnen gebeuren.
Nou, heel veel sterkte voor jou en je familie, ik hoop dat je er niet veel angst aan over houdt.

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 00:59

jeetje wat erg Scheve mond
niet eens meer veilig in je eigen huis!!!! Boos!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:39

Jeetje zeg, ik lees het nu pas. Gatver het zou je maar overkomen zeg, kan me voorstellen kan je je helemaal kapot schrikt.
Maar een dikke pluim voor je vader, echt super dat hij zo helder heeft opgetreden.
Heel veel sterkte nog voor jullie allemaal..

langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 11:25

sjee... ik vind het heel moedig van je vader, je weet nooit wat je in zo'n situatie doet... ik heb zelf een mes op m'n keel gehad bij de bp waar ik werkte... het doet je wel wat hoor! ik vind het heel knap dat hij zo rustig bleef en zich niet meteen gewonnen gaf!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 12:12

Pff je moet er toch niet aan denken dat zoiets je overkomt. Wat een onwijs goede reactie van je vader zeg met die telefoon! Gelukkig dat het zo is afgelopen Had idd ook heel anders kunnen gaan.

MoNzA

Berichten: 90
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:11

gatver.. gelukig is het zo afgelopen.. en niet anders nou veel succes verder

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:18

whhoooo!wat erg....nu ik dit verhaal lees gaat slaat me hele hart op hol!!!

Gelukkig is het idd nog goed afgelopen!!!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:35

O wat vreselijk Tyrza, dit is wel een giga kater na de vreugde van je wedstrijd.
Hoe gaat het nu met jou en je ouders?

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:21

ik zou het echt nooit durven.... (ze een grote bek geven dan he)

wens je vader maar veel sterkte! Ach gut
en wat krijgen de overvallers??? voor straf?
gelukkig is het zo goed afgelopen....
ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als je vader 112 niet had gebelt Scheve mond zou er zelf in zo'n geval niet eens aan denken denk ik

Groetjes Christiane