Rowan op kliniek-bezoek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Rowan op kliniek-bezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 10:47

Omdat Rowan begin van de maand flink geschopt was, en daardoor nogal kreupel liep, heeft hij de hele maand stil gestaan. Hij begon wel weer op te knappen, maar ik kan blijkbaar niet zo heel goed zien of hij goed loopt, dus zijn we vanochtend even naar de kliniek geweest om te kijken hoe het ermee was. Nu heeft hij best een hoop beweging nodig normaal, en ze staan alleen in het modderige paddock op het moment, waar ze bijna niet bewegen. Dus hij was een tikje heet.

't is allemaal hartstikke interessant op de kliniek. Alles moest onderzocht worden onder luid gesnuif. Bij het voordraven sleepte hij de assistente bijna over het erf omdat hij ineens een ander paard hoorde. Staart hoog, hoofd hoog - hij voelde zich helemaal de vent. De VA verklaarde z'n gangen goed - "hij laat zich leuk zien" Haha! - dus ik was nogal opgelucht.

Toen hebben we 'm nog even laten draven in de longeercircel, want ik zag 'm al weer de trailer uitstuiteren thuis. Zo zie ik m'n paardje dus zelden, maar wat liep hij lekker te showen zeg. Berenvacht, staart hoog, neusgaten wijd - een hele vent was 'ie. We mogen rustig weer beginnen met een beetje conditie opbouwen, maar ik laat 'm voorlopig op een laag pitje tot begin maart ofzo, dan gaan we weer in training voor het wedstrijdseizoen.

Dus ik ben heel blij! Morgen klim ik er voorzichtig weer eens op. Voorzichtig vooral omdat hij fris is en ik m'n paardrijconditie kwijt ben...


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:38

Gelukkig is hij weer beter verklaart. Het zou pas vervelend zijn als hij het zo druk heeft met rondstuiven dat hij zijn been niet meer voelt.

Maar ja morgen maar kijken hoe het gaat met rijden. in het ergste geval sta je zondag stijf van de spierpijn. het is in ieder geval lekker dat je weer kunt rijden.

Alleen moet je dan morgen meteen de weg weer op?? Jullie hadden daar toch geen bak?? Hopelijk gedraagt hij zich dan.

Veel plezier morgen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers