Droompaard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Droompaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 21:35

Ik was even voor de lol op sites aan het kijken. Ben een keer bij Jeniffer Scharroo wezen lessen en daar stond dit paard:
Afbeelding

Dit is dus echt mijn droompaard (Niet dat mijn paard wil inruilen, maar deze vind ik gewoon om te Vingers aflikken Tong uitsteken )

Wat is jullie droompaard? Graag met foto *LOL*
Laatst bijgewerkt door paardje op 29-11-03 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:50

Hm, met foto gaat niet lukken, al was het maar dat ik geen foto's van andere sites mag halen, toch? Maar ik droom van een barok paard, een schimmeltje Liefst een beetje soepel, elegant ne lief, niet te klein niet te groot.....*zucht*

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 21:51

Pauline schreef:
Hm, met foto gaat niet lukken, al was het maar dat ik geen foto's van andere sites mag halen, toch? Maar ik droom van een barok paard, een schimmeltje Liefst een beetje soepel, elegant ne lief, niet te klein niet te groot.....*zucht*

Oh nee, mag je geen foto's van andere sites halen? Van marktplaats wordt ook heel veel afgehaald!?

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:52

Afbeelding

Zeker een mooi paard

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:02

Houd zowiezo niet van paarden, heb liever een droompony Tong uitsteken
En die heb ik al gevonden Tong uitsteken

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 22:18

Sting schreef:
En die heb ik al gevonden Tong uitsteken

Ik eigenlijk ook Haha! , maar als ik er nog eentje bij zou mogen uitkiezen Cool .....zou ik het wel weten denk ik.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:39

mijn eigen paard is mijn droompaardje al Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:43

Mijn droompaard is een penny paard Schijnheilig
die alleen lief is bij mij, en we zijn samen geweldig en voor mij doet ie alles en dan worden we wereldkampioen springen EN dressuur en iedereen vind ons lief Schijnheilig

ja, ik denk dat het gaat lukken Knipoog

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:02

mijne heb ik ook al gevonden hoor Lachen eerlijk waar Lachen ik en mijn paard moeten elkaar nog beetje door zien te krijgen, en het gaat nu al goed..!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

er komen nog foto's aan van ik en moon aan het rijden hoor... alleen ik moet wel even m'n ma overhalen om dan ffies te komen kijken Tong uitsteken p.s hijs wel mooi he Tong uitsteken

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:37

Een wit paard, maar dan met een prinses i.p.v. een prins Vork

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:39

een ideaal paard...ik zit nu te denken wat ik gewoon mooi vind..zo donker mogelijk eigenlijk..dat vind ik mooier als wit

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:40

Ik wil dat witte paard ook alleen maar om de prinses die erop zit

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:53

Mister Saygon van Johan Zagers
Afbeelding

die had ik in het profiel van kattebeest gezien, en hij was me een beetje bij gebleven Bloos
Hier valt nou echt niks op aan te merken... en dat hoofd, zo sprekend... echt geweldig OK dan!

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:14

Die Remo komt idd ook wel dicht bij het ideaalbeeld. Verder heb ik niet echt een bepaald paard dat ik kan aanwijzen als droompaard, maar er is wel een paard waar ik van droom.......... dat is een broer van de dekhengst San remo, uit de zelfde moeder maar dan een directe zoon van Weltmeyer. San remo's vader is een zoon van Weltmeyer. Ik heb helaas geen foto, maar als je wilt weten hoe hij eruit ziet; exact hetzelfde als San remo.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 09:46

Ik heb al mijn droompaard. Qua karakter en qua uiterlijk (voor mij dan). Een paard kan er op een plaatje uitzien als een droompaard, maar als het een karakter heeft als ee steigerend en bokkend geval, dan is het niet echt een droompaard, wordt het een nachtmerrie Knipoog

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

SuuZzZ
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:20

Lovers Mijn droompaard?? Uhmmm... Zwart met een brede witte bles, 4 witte sokken en lekker eigenwijs!!! Of een IJslandertje... Lovers

    Lovers J'adore Cadans Lovers

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:36

Afbeelding

(ik ben dat niet op die foto hoor)

ik ben dit:

Afbeelding

Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Kyno op 30-11-03 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:45

Tja, mijn Leo is en blijft een droompony Lovers Nog geen echt mooie foto's van Lachen

Verder was ik als pennymeisje helemaal gek van de boeken van De Zwarte Hengst (Nu nog steeds Knipoog ) en nog steeds heb ik een zwak voor grote zwarte koersarabieren Kwijl

En verder:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Man O' War, die hééft het gewoon; de uitstraling, het bloed... Wauw, hij blijft gewoon de topper!!! OK dan!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:20

Afbeelding

Dit is mijn droom paard. Een 1e premie goedgekeurde dekhengst. In 2002 heeft hij het dagkampioenschap basis type kleine maat bij het NMPRS behaald, daarmee werd hij ook meteen ster. Hij heeft een super karakter. Kan een leuk dresuur proefje lopen, kan een sprongetje maken en doet het super met VD.

Mijn eigen stoere ventje dus Haha! . Ik heb mijn droom paardje al gevonden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:39

Jaa!! Dennis is idd onwijs tof!! Echt een droomshet Lovers

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 12:46

Even voor de duidelijkheid. Ik bedoel dus niet ieders eigen paard/pony, maar als je er eentje bij mocht /kon nemen.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:51

De jonge Welsh K hengst Kielshoop Honeymill
Heb hem gezien en ik was helemaal verliefd op hem!!!!!
IK WIL HEM HEBBEN!!!! Tong uitsteken Haha!:D
En Zilvia krijgt in April een veulen van hem Lovers Lovers
Heb zo geen foto van hem bij de hand, maar hij is echt mooi!!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:01

Mijn droompaard ben ik nog niet tegengekomen, maar ik weet wel hoe ie eruit moet zien:

Liefst vos of bruin met een mooie brede bles en een paar witte voetjes. Sprekend hoofd, elegant, mooie oortjes en mooie, donkere ogen. Goed gebouwd natuurlijk, redelijk aan de maat (1.75m ofzo) maar wel sierlijk. Goede bewegingen, talentvol, goed karakter en als het ff kan ook gelijk ff de mogelijkheid om hoog te komen in de dressuur.

Oftewel, tenzij ik de lotto win gaat dit niet gebeuren! Haha!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:27

Mijn droompaard? Een Friese hengst, rijtypisch (niet té, nog wel mooi barok!), en dan eentje die wel weet dat 'ie hengst is, maar ook wel heel erg knuffie is. Waarbij je met rijden echt het gevoel hebt dat je een flink paard onder je kont hebt. (En weet je, ik heb 'm al gevonden, heb hem zelfs vaak gereden, stond op m'n stage, en soms mis ik 'm zelfs. Ben bang dat áls ik ooit een fries koop ze allemaal met hem vergelijk)

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Wesco

Berichten: 5059
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:25

me paardje wat ik nu heb zou ik voor geen goud willen missen maar als ik er eentje bij mocht nemen dan zou het een schimmel andalusier worden en dan zo'n echte barokse met super lange manen

The best secret, is the secret
between a girl and her horse.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, belle_boef, joyce83, MairiMacBran, Mark0919, shaddy82 en 47 bezoekers