Hoeveel kan ik voor hem vragen?met foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:05

Als ik jou was, zou ik hem doorrijden tot Z1 met een winstpunt. En daarna van de lente lekker verkopen. Springen zou ik met een ander paard doen, denk ik.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 16:58

Lijkt mee een strak plan. Ik vind het érg leuke foto's!

PaardenGurly
Berichten: 1
Geregistreerd: 26-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:50

Wh00W,,, Ik zou maar trots zijn op zo'n paardje!! Ik begrijp dat het moeilijk si om je paard te verkopen, maar ik zou wel even goed alle voor&nadelen van je paard op een rijtje zetten,, Misschien kun je dan tot een conclusie komen! Je moet er wel 100% achterstaan! maar zou je hem wel verkopen? Als ik die foto's zie,, jullie passen cht bijelkaar!! Maar je moet wel een paard hebben wat je kan vertrouwen,,, Suc6 Er mee!!

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:26

als k die info zo lees dat de afstamming bekend is(stamboek?) en dat ie euh 10(?)is( de prijs gaat na het 10e jaar van een paard elk jaar iets naar beneden) maar wel veel aanleg heeft, zow rond de 5000 euro?? Vingers aflikken

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:26

als k die info zo lees dat de afstamming bekend is(stamboek?) en dat ie euh 10(?)is( de prijs gaat na het 10e jaar van een paard elk jaar iets naar beneden) maar wel veel aanleg heeft, zow rond de 5000 euro?? Verward

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 09:28

bedankt voor de leuke reacties over Quentin Lachen

voorlopig doe ik hem dus niet weg, wil hem iig naar de Z1+winst rijden, wie weet als t goed gaat zelfs nog naar de Z2

maar ja, als ik dan eenmaal Z2 rijdt, wat kan ik daarna doen?eeuwig in de Z2 blijven rondrijden lijkt me ook niet echt leuk

springen&kur op muziek lijkt me ook heel erg leuk

maar ja, dan is Quentin dalijk een jaar of 18, te oud om nog echt op niveau mee te kunnen doen in de sport, en dan?dan heb ik er hier 2 staan die ik niet meer in de sport uit kan brengen, de 3e stal die we hebben staat voorlopig t paard van mn moeder nog in, en eigenlijk wil ik dus wel gewoon fanatiek blijven rijden, en wedstrijden rijden enzo

maar ja als Q dus te oud daarvoor is, levert hij niets meer op als ik hem verkoop, en ik moet hem dan wel weg doen anders is er geen plaats voor een jong paard, maar als hij niets meer oplevert is er ook geen geld voor een leuk jong paard.

maar aan de andere kant ben ik wel weer zo'n muts die haar paarden niet kan verkopen(heb mn chronisch kreupele pony ook nog, die mag zolang ze geen pijn heeft lekker in de wei blijven staan, kon ik t over mn hart verkrijgen haar weg te doen, dan kon ik alvast gaan sparen voor een jong paard, en Q houden+een jong paard kopen, maar ja ik kan die pony ook niet zomaar weg doen!)

maar ja aan de andere kant, ook al is Q soms nog erg dwars(al gaan we de goede kant op) ik weet wel wat ik aan hem heb, kan inmiddels goed met hem omgaan, en hij is gezond, weet dat hij lichamelijk geen beperkingen heeft waardoor hij niet zou kunnen presteren

een ander paard is altijd maar afwachten of hij gezond blijft, of het wel echt klikt enz

dus t is lastig! voorlopig blijft ie dus en gaan we proberen om in de Z1/Z2 terecht te komen
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 27-11-03 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 09:39

Ik heb ook van die momenten met mijn pony dat egt denk gggrr!! haar aan de andere kant zoals jij al een beetje beschreef, ken ik haar wel nu en vertrouwe haar. en als ie eenmaal 18 is is dat nog lang niet oud hoor!! als je gewoon met hem door traint en in conditie houd gaat ie nog veel langer mee!! k kende n fjord van 25 die zich nog gedroeg als 4 jarige haha