studeren...wat doen jullie met je paard/pony?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ramsesje
Berichten: 624
Geregistreerd: 16-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:52

mijn ouders hebben mij vorig jaar voorgesteld om een paard te kopen, maar na lang twijfelen heb ik het niet gedaan, ik heb nu de mogelijkheid om op toppaarden te rijden wanneer ik wil en als ik dus geen tijd heb ga 'k gewoon niet
Moest ik een eigenpaard hebben dan moest het volgend jaar mee naar gent en met dat ik voor veearts ga studeren zal er dan niet meer veel tijd over zijn


susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-04 19:16

leyla schreef:
hey, ik heb mijn paard in utrecht staan, op de utrechtse manege midland, dit is een pension stal waar dus alleen eigen paarden staan, als je kijkt naar de acommodatie is de stalling in vergelijking met andere maneges in utrecht en omgeving niet duur.. ik ben vanwege mijn paard een andere opleiding gaan doen omdat ik haar echt niet kan missen, nu zit ik gewoon in utrecht op school. maar als je echt stalling zoekt pb me dan even, ik weet zat maneges en stallen. succes!


hej mijn pony is inmiddels alweer een halfjaar verkocht want dit topic is al wel van een tijdje geleden Haha! Maargoed wel leuk dat er nog reacties bijkomen.

Ik zat eerst ook wel te twijfelen of ik wel op kamers zou gaan maar het was toch echt niet te doen zo want ik moest om half 6 opstaan als ik om 9 uur op school moest zijn. Zodoende had ik zeker geen tijd voor een pony, ik ben bijna elke dag om 4 uur/5 uur pas thuis.

Maar...
Ik zit inmiddels op kamers in houten, en ik ben op zoek naar een bijrijdpaard of pony, in ieder het bezig zijn met paarden want ik mis het verschrikkelijk.

Ik zoek dus geen stalling maar als jullie zo gezegd zoveel contacten hebben, weten jullie misschien wel iets voor mij?! Knipoog

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 20:22

je hoeft toch niet per se op kamers? Hengelo- utrecht is best goede verbinding . Zit nl elke dag in de trein naar hengelo Tong uitsteken Alleen stap dan bij amersfoort uit Haha!

[o]

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 23:25

Citaat:
Ik heb nog nooit zoveel gereden als toen ik studeerde, kan me niet herinneren ooit zoveel vrije tijd gehad (genomen) te hebben


Ik heb ook veel tijd voor mijn paard naast mijn studie. En dan werk ik ook nog 1,5 dag in de week. Het ligt wel een beetje aan de studie. Ik studeer rechten en heb maar weinig lessen. En het ligt er ook aan wat je naast je studie nog wil doen. Wil je werken, bij een studentenvereniging e.d. Ik zie er juist tegenop om te gaan werken, ik heb dan veel minder tijd voor mijn paard!

In (de omgeving van) Utrecht kun je ook best goedkopere stalling vinden hoor, vooral bij boeren en kleine pensionstallen. Het is maat net wat voor eisen je stelt aan de faciliteiten.

_June
Berichten: 1958
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 00:26

In jou geval zou ik het zo doen:

Ik zou een leuke (betaalbare) stal zoeken in Utrecht, en daar een bijrijdster zoeken die je paard kan rijden op de dagen dat jij het te druk hebt.

Want heel vaak krijg je spijt als je je paard verkoopt om zo'n reden!

Succes ermee Haha!

Kwaidie

Berichten: 420
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: doornspijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 09:09

Ja haha! Das wel een goeie! Zo heb ik ook gedacht! Ik kon ook gaan studeren (universiteit), maar ik heb voor een HBO studie in de buurt gekozen! Kheb inderdaad nog nooit zoveel tijd gehad als nu om te rijden en met paarden bezig te zijn!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Arjette15, herous, IndianSu, Kimmie235, MaanNaam, Suusw, Thami, Urbiezira en 111 bezoekers