Lucky was weer lekker eigenwijs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Lucky was weer lekker eigenwijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:06

Ik zal me ff voorstellen (ben nieuw Haha! )
Ik heb een pony op proef: Lucky!! Hij is 2 jaar en 7 maandjes en erg lief. Vandaag ging ik dus een stukje bak afzetten, om hem daarin te laten lopen (longeren zonder lijn) en hij weet dondersgoed hoe het moet!! En hij vertikte het gewoon!!
Hij vond de zweep opeens zoooo eng (terwijl ik hem daar NOOIT mee sla ofzo)

Dusse toen heeft hij een HEEL rondje goed gelopen zonder om te draaien!! Haha! Toen heb ik hem heel erg beloond en het nog een keertje geprobeerd (het lukte wel een half rondje) en toen zijn we maar naar buiten gaan stappen aan de hand. Vindt ie altijd wel leuk[/color]

Dat was het weer[/color]


bloempje2
Berichten: 17
Geregistreerd: 24-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 00:14

Wat gaaf dat je dat doet zolos laten lopen in een stukje van de bak.Dat heb ik ook wel eens gesprobeerd met mijn verzorgpony maar dat lukte niet want ik kon geen stukje afzetten.Hoe doe je dat blauwe eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 09:53

dat blauw?
Er staat hierboven als je een berichtje schrijft letterkleur en toen had ik blauw ingesteld!!
Nou dat loslopen doet hij normaal wel goed maar gister hij had er geen zin in!! En dan pakje je de zweep erbij en dan gaat ie rennen joh!!
Maar vandaag gaan we het anders doen, we gaan beginnen met vrijheidsdressuur!! ben benieuwd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, EliseXJoelle, herous, kimwilliam, noordje, santaju, sterregoud, Tieme, tienus63, Tijn8, Wopkebrok en 104 bezoekers