a nee he niet weer!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

a nee he niet weer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 21:04

ja hoor hij heeft het weer voor mekaar hoor!
sparky is gewoon weer een ijzer kwijt dit keer ana de andere kant monster he ?
hoe krijgt ie het ook voor mekaar haha ach ja !
ik laat hem eraf vind het wel weer best zo, en hoe smerig die was pfff ut was net een fries heel ransig was die weer!
Groetjes joyce en sparky

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:09

Een moddermonster ? Knipoog
Balen dat je paardje (weer ?) een ijzer kwijt is.
Zaten de ijzers er al lang onder ?
Wel even goed kijken of er nog nagels in de hoef zitten hoor, anders kun je grote problemen krijgen !

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 22:07

Oscar schreef:
Balen dat je paardje (weer ?) een ijzer kwijt is.
Zaten de ijzers er al lang onder ?
Wel even goed kijken of er nog nagels in de hoef zitten hoor, anders kun je grote problemen krijgen !


hoi hoi,
nou inderdaad moddermonster ja pff verschrikkelijk en dan kijkt ie je naar de rolpartij aan van he heerlijk he ? haha ach het heeft wel wat!
maar ja weer een ijzer kwijt ja in emmeloord hadden ze een zweer gevonden in zijn kwartier dus sinds die tijd stond ie op orthopedisch beslag en dit was al de tweede keer dat ie hem verliest ja dit keer de andere kant hoor maar toch hoe die het voor mekaar krijgt?

alle nagels en het leer zit er gewoon prima onder nog hij krijgt op een of andere manier keurig netjes zijn ijzer eraf hha ettertje,

neee maar ik wacht totdat die andere er ook afgaat en dan naar rijssen naar men. smit voor hoefschoenen Schijnheilig

Groetjes joyce en sparky

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 07:55

troost je, bij mij zijn allebei m'n koters een ijzer kwijt Binnenkort zitten er weer nieuwe pumps onder Haha!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 19:33

Arno24 schreef:
troost je, bij mij zijn allebei m'n koters een ijzer kwijt Binnenkort zitten er weer nieuwe pumps onder Haha!


hmm ja inderdaad een troost ja ,
maar ik snap niet dat ie iedere keer binnen 4 weken die dingen eraf krijgt! en dan nog zo netjes ook?
alles is intakt! ach misschien wou die gewoon zijn ijzer zetten voor de sint weet jij veel1
maar ik doe er geen nieuwe meer onder!
ik ga zoals gezegd naar rijssen, voor hoefschoenen,
maar ijij veel succes *LOL*

goretjes joyce en sparky

chip

Berichten: 2355
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 20:03

bij ons staat iemand op stal waarvan zijn paard het presteerd 3 a 4 keer in de maand het hoefijzer er af te slaan. zo gauw het deken tijd is dan begint het. hij wil zijn deken niet op en dan wordt ie kwaad en slaat keihard tegen de muur. nu hebben ze rubber tegen de muren gemaakt, maar het helpt niet. de hoefsmid krijgt er ook de balen van en heeft gezegd dat als het nog een keer gebeurd hij niet meer komt. dus nu moet hij het zonder deken stellen.
wel balen, maar ja wat moet je anders. hij kan nl niet zonder ijzers.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 20:06

die van mij heeft er vanmiddag ook zomaar 1 verloren, en hij had ze nog maar net! stommert Haha!