ze is soms zo hooghartig grrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
scallie

Berichten: 168
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: belgië

ze is soms zo hooghartig grrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 09:48

Hoi

Heb echt een superbraaf paardje, maareuh ze kan zich soms erg hooghartig gedragen Haha!

Vooral als ze een dagje niet haar "full treatment" heeft gekregen.

Toen ik van de week haar stalletje aan het proper maken was, kwam er zo even over de stalmuur loeren.
Ik haar natuurlijk even aaien. Wat doet "Madame", ze trekt weg en draait haar heel ostentatief om en gaat gewoon 3 passen verder staan.
Je staat daar dan wel hààààààr stront te ruimen héé. Grrrrrr


Maar het blijft toch mij nummer 1tje *LOL*

Hebben jullie dit ook soms???


neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:04

Ja toen ik terug kwam van vakantie 2 weken weggeweest. Ze moest niets meer van me hebben. Volgens mij had ze zoiets van jij laat mij hier twee weken bij iemand anders pff....
Maar toen ze zag dat ik weer elke dag trouw kwam wilde ze toch wel weer knuffelen.

Chaira

Berichten: 5
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 11:30

hihi, ik herken et wel een beetje afentoe in mijn ponytje, maar niet ZO erg.......

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:11

ja dit had ik ook toen ik terug kwam na 2 weken, hij hinnikte en stopte toen en keek me een dag neit aan hihihihiih stom beest en o wee als ik zn fruithapje of brood bent vergeten drama!!!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:27

mango schreef:
en o wee als ik zn fruithapje of brood bent vergeten drama!!!


ja hé Lips are sealed . Dan ga je naar daar, zie je plots 2 paarden hinikken, met de oren naar voor en borst voorheid, in volle galop op je afstormen, en jij supergelukkig dat de paardjes je graag zien....

... En dan snuffelen ze aan je zakken en als ze niets vinden draaien ze zich vlug om en lopen terug weg Haha!

Of je hebt juist de wei volledig zuiver gemaakt, je kruiwagen weggereden en de riek terug op zijn plaats. En dan draai je terug om en dan moet dat beest juist zo hoognodig, en 2 minuten geleden kon ie nog niet hoor >;)

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:56

de mijne wil nooit door een drol heenlopen. Als er een op de hoefslag ligt, no way dat ze dan op de hoefslag blijft, ze loopt er gewoon omheen.

[o]

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:27

Hebben dravers misschien veel arabierenbloed ?????

nog even iets, die Darling in je profiel, was dat toevallig een spierwitte ruin ?

scallie

Berichten: 168
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 21:31

neen een heel simpel ex-fokmerrietje, vos kleurig

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:35

Mist schreef:
Hebben dravers misschien veel arabierenbloed ?????


denk t niet. Arabieren maken hele korte pasjes, en dravers juist heel grote, anders kunnen ze niet hard draven.

[o]

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 21:41

verootjoo"]
[quote="Mist schreef:
Hebben dravers misschien veel arabierenbloed ?????


denk t niet. Arabieren maken hele korte pasjes, en dravers juist heel grote, anders kunnen ze niet hard draven.
[/quote]

Arabieren maken zeker geen korte pasjes hoor ! ik heb er namelijk zelf 1 en daar kan mijn KWPN er (en de meeste andere paarden) een poepie aan ruiken. Ik schreeft dat zo omdat arabieren (de mijne tenminste) ook zeer hooghartig kunnen zijn. Bij elke onverwachtse beweging (mijn haar in het gezicht wegvegen bv) staat ze gelijk in de houding van " je wilde me toch niet slaan of zo he ????" Het is niet snel goed Schijnheilig zelfs al heb ik haar al 19 jaar en heb ik haar nooit met 1 vinger aangeraakt (kijk wel uit....voor alles wat je in je onschuld fout doet, wordt je gestraft)

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:41

de mijne maakt wel korte pasjes. en volgens mij maken de meeste toch echt wel korte dribbelpasjes. diegenen die ik ken wel iig.

[o]

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:01

seren schreef:
Ja toen ik terug kwam van vakantie 2 weken weggeweest. Ze moest niets meer van me hebben. Volgens mij had ze zoiets van jij laat mij hier twee weken bij iemand anders pff....
Maar toen ze zag dat ik weer elke dag trouw kwam wilde ze toch wel weer knuffelen.


Hihi dit doet Guus ook zwaar beledigd omdat ik 1 weken weg ben geweest. Het heeft bij hem iets langer nodig om me te kunnen vergeven.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:40

Tayga is ongezond arrogant Haha! Iedereen die haar ziet zegt onmiddelijk dat ze arrogant is Haha! Maar wel heel lief hoor Lovers . Als ik met Mozart bezig ben dan loopt ze weg en komt pas weer als Mozart uit de buurt is. Madam moet als eerste haar eten hebben Schijnheilig . Ze moet een gevarieerd weekprogramma hebben anders is ze chagarijnig Bloos! en ik moet het al helemaal niet flikken om een dag niets met haar te doen Schijnheilig Schijnheilig , laat staan op vakantie te gaan . Maar verder is het een schat van een paard Knipoog Ze is gewoon heel aanhankelijk en moet niets van andere mensen hebben, behalve eten natuurlijk Schijnheilig

aqua

Berichten: 239
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:49

nou ik heb wel eens van ohwww.....k*t knol! maar dat bedoel ik dan niet zo....op dat moment wel maar dan heb ik er even later weer spijt van!

als ik kom hinikt ze altijd.....wil ik haar pakken ,draait ze zich om gaat gaat ze grazen!grrrr Boos!
egt een gekke boef...maar blijft mijn skatjah

<>-,,.;-: LENNY :;'',.-..><

scallie

Berichten: 168
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 13:55

Chels had het gisteren weer flink te pakken, ze stond nog in de paddock toen ik toe kwam en weer gewoon dat hoofd omdraaien hé Scheve mond

Ze had zich eergisteren nochtans super gedragen en zich uitgebreid laten knuffelen!!

Maar ja er was terwijl ze in de paddock stond iemand met zijn paardje bezig en dan kan ze der gewoon niet tegen dat zij eens geen aandacht krijgt, de prinses!!! Haha!

tis een model zenne!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:01

Al vier jaar lang... onze angora-arabier.
Hij is sowieso niet helemaal lekker, maar hij heeft t nog een hele tijd volgehouden om met zijn neusje in de lucht parmantig rond te stappen met een air... 'Ik ben een hengst en wel een volbloed', lieverd, je bent al in de eerste week gecastreerd hoor. Maakte hem niks uit, hij was de baas. Tot hij dus een echte hengst tegenover zich had. Gelijk een paar octaven lager gaan zingen he? Nu is hij in de dagelijkse omgang nog steeds wel behoorlijk normaal, maar oh wee als er een vreemde komt kijken. Pronken en ijdel doen, staart in de lucht, blazen, scheel kijken. Alles om te laten zien dat híj echt is en de rest namaak... *zucht* Het overdreven schrikken dat hij doet als je aan het rijden bent (hoei, een bewegende grasspriet) is ook héél vermoeiend soms. Die grasspriet staat er nl al 4 jaar en je bent al bijna 8 lieverd, denk ik dan. Maar hij, hij doet z'n haar goed en speelt fotomodel. Wel leuk als er een fotograaf komt... dan is hij me toch een fotogeniek paardje Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 112 bezoekers