Rotgeintje van Bren Meest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:44

wat een misselijk misvormd baksel is Brenda ook het is goed dat ik niet weet waar ze woont anders was ze het haasje geweest bij mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had haar dan echt alle hoeken van de straat laten zien.

Maaike geef saartje morgen dikke knuffel van mij. en mocht je dat K kind tegen komen geef maar en mep van mij er nog bij!!!!!!!!!!!!!!!!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:47

heey Maaike, heel veel sterkte.
ja, ik weet dat Sarah gelukkig niet dood is, maar voor het vervelende berichtje dat dat kind hier geplaatst heeft.
wat een lage streek, ik las net het hele verhaal en ik kreeg de bibbers, vroeg me af of dit echt waar was, heb alles gelukkig doorgelezen en in een van de laatste berichten las ik jouw bericht, toen vielen me de bibbers overnieuw, hou iemand je zoiets kan aandoen.
en het leek net of ze heel bezorgd en lief overkwam, tja internet he.
maar blijkbaar ook irl, geef jezelf er niet de schuld van dat je er in getrapt bent, het overkomt iedereen die zulke valse loeders tegenkomen.
echt een misbaksel, kheb er geen woorden voor.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:12

Ik dacht al dat het bericht gewiebert was, maar heike heeft de titel aangepast... Zit dat wicht bij je op school maaike? brrr... zou er niet aan moeten denken... Als je es ergens hulp bij nodig hebt?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:14

Heb het er net al met je over gehad...maar wat een rotstreek zeg!!!
Ik snap niet dat mensen op het idee kunnen komen om mensen opzettelijk zo te kwetsen! En dan ook nog inderdaad zoals al eerder gezegd een heel medelevend berichtje op bokt zetten Misselijk "Ze had een knoop in haar darm ofzoiets (hen geen verstand van paarden)" neenee, door zulke dingen te zeggen wek je heel slim het gevoel dat het verhaal wel waar moet zijn. Precies de verschijnselen beschrijven en tot in detail vertellen hoe alles gegaan is...

Heel laag...
Maaike, ben ontzettend blij dat Saartje er nog is maar ik wens jou sterkte want zo'n streek is niet niks. Zoals ik al zei, je mag me bellen als je wilt en ik zou zulke persoonlijke dingen NOOIT NOOIT NOOIT over iemand op bokt zetten Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:17

hoe laag kan je niveau zijn zeg, jeetje.
Wat een Kl*te streek, en dat van een 'vriendin'

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:22

Wel een opluchting dat sarah oke is, maar wat een walgelijke streek!! Boos! Sorry hoor, maar ik vraag mij af of het wel helemaal goed is met haar bovenkamer, zoiets verzin je toch niet? Ik zou echt flink pissed zijn, maar volgens mij ben je dat ook.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:35

Wat een rotstreek!!!!!! Boos!
Ik kan hier echt kwaad om worden. Boos!

Ik vind dit ook erg banketstaaf voor maaike,dat die 'vriendin
'zoiets doet!

Layla d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:36

wat een rotstreek zeg, daar zijn gewoon geen woorden voor.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:38

Wat een ontzettende rotstreek, je zult je wel behoorlijk aangetast voelen...
en kwaad zijn! Geniet maar lekker van lieve Sarah!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:53

Jeetje mina .......eerst schrik ik me helemaal rot, omdat ik dat nare bericht lees..........kippevel liep over mijn armen heen Verdrietig

Later zie ik staan dat iemand wel een hele misselijke grap heeft uitgehaalt }>
Maaike ben blij dat alles goed is met jou en met Sarah........en sjeetje mina zeg ......wat een vriendin........die zou ik het liefst.......een mep verkopen......grrrrrrrrrrrrrrrrr.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 21:05

fijn dat alles goed is met je mooie tinkertje enne hoop dat diegene een ipban krijgt!!!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 21:13

oh jeetje ik schrok mee dood!
Wat onzettend banketstaaf van dat kind zeg Frusty echt een klotestreek,dat ze vanalles over jou rondloopt te strooien, als er nu een paar bokkers haar eens flink komen aanpakken, ik heb daar echt zin in }>

Gelukkig loopt die lieve sarah nog in de wei...

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 21:20

Sorry voor de erge late reactie maar dit is zo laag walgelijk gewoon!!!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 21:29

Ik wist dat er achterlijke mensen rond lopen op deze planeet, maar dit slaat werkelijk alles.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 21:33

zzzzoooowww die is laag gezakt, dat ze zulke mensen nog op een school toelaten, maar ben blij dat alles goed is met je paardje.......

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:10

Tjonge, ik ben toch maar wat blij dat dit bericht juist NIET waar is. Wat ben ik blij dat Sarah nog gewoon gezond door de wei huppelt,

maaru, Maaike, zal ik mee komen helpen dat achterbakse 'mens' de grond in stampen }> }> }> }>

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:11

Allereerst ben ik blij dat het berichtje niet waar is. Maaike ik hoop dat jij je er over heen kunt zetten dat iemand zo'n streek met jou heeft uitgehaald.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:12

Vanmiddag hoorde ik van dit eerste berichtje, later dat het niet waar was. Wat een walgelijke streek die jou geleverd is, zeg. Zou je haar niet Boos! . Gelukkig is je paardje in orde en zo zie je maar dat je iemand soms niet kent. Bij een echte vriendschap doe je dit soort dingen iemand niet aan.
Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:22

Jeetje, wat een k*tstreek! Iedereen schrok zich dood (ik ook) en dan zo iets!!! Boos! Boos! Boos! Wat ontzettend laag. Gadverdamme wat een rotwijf!! Boos! Boos! Boos!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 23:02

Iedereen bedankt voor jullie reacties.

Ik kan er nog steeds niet bij dat ze alles wat ik haar verteld heb hier neer heeft gezet (erbij gezet: "zoals jullie waarschijnlijk wel weten..."), terwijl ze dondersgoed weet dat ik zelf hier nooit over deze dingen zou vertellen. Zit nog te twijfelen wat ik moet doen; haar bellen ofzo?
Vanavond een hele tijd bij Saartje gezeten. Je weet natuurlijk best dat ze springlevend is, maar toch even "checken". Haha!

Dikke knuf van Sarah voor alle Bokkers! Lovers

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 23:19

Aaaah wat ben ik blij dat alles in orde is met Sarah! bij het lezen van dat rotbericht van Brenda sprongen de tranen echt spontaan in mijn ogen! Echt een ontzettende rotstreeek van haar.

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 23:21

Wat een kl*te streek zeg, het zal je "vriendin" maar zijn, ik heb de hele dag aan je gedacht maaike. Ik kom nog niet zolang op dit forum, maar ben een ontzettende paardenliefhebster en ik kan je haast niet vertellen hoe ik met je meeleef, ondanks dat ik je niet ken.

Ik ben hartstikke blij dat je lieve meissie helemaal ok is, maar die zogenaamde vriendin zou ik het liefst even goed onder handen nemen, wat een kreng.

Alle goeds en sterkte toegewenst door Ziggy

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 00:03

Grrrr!! Wat een knurftkopsmurf zeg Boos! Boos! !!!!! Ik zou d'r de grond instampen of er die paardenmishandelaars op los laten Extreme duivel Extreme duivel (alhoewel ik dat ook niemand toewens, ben gewoon heel kwaad nu Boos! )

Ik ben iig heeeel erg blij voor jou en Sarah, dat er met Sarah niks aan de hand is.
Sterkte en een dikke knuffel
Astrid

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 00:07

Wat een ongelooflijk belachelijke actie zeg. Kom op he Maaike, laat je door haar niet van de wijs brengen, dat is ze niet waard!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 00:15

jezus, jezus , jezus......eerst schrik ik me helemaal kapot, ik snapte d'r geen niks van, blijkt het zo'n k*tstreek te zijn.......
Wat zijn er toch vreselijke mensen op de wereld.

Hee als ik jou was, zou ik die zak hooi gewoon lekker negeren, oliebol zeg, wat een niveau heb je dan.....daar verlaag je je toch niet toe.

Sterkte hè, en Bokt steunt je!!!!!!!