stanly de hindernisbalkmoordenaar

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sonja_vR

stanly de hindernisbalkmoordenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 01:09

vandaag mocht mijn knulletje springen, dat vind hij zo gaaf, maar niet met mij op zijn rug,
zijn zadel is namelijk stuk en ik heb nog geen nieuwe, dus mocht rebecca lekker op stan racen.
wat kan dat beest zijn nek misbruiken zeg,rebecca rijd op de hindernis aan, nek erop bit vast en CROSSEN Extreme duivel
stanly kan dus echt heel hard over de sprong Haha!
maar rebec hield vol en kreeg hem uiteindelijk rustig over de hindernis,
te rustig volgens meneer, dus wat doet hij de keer na de rustige sprong,
hij baggert dwars door de sprong heen, balk dwars af Bloos!
niets aan de hand met stan(megadun balkje versus flinke fjord, das geen match natuurlijk)
dus helas mag hans weer een nieuwe balk gaan maken, deze was pas een week oud Bloos!
als ik weer een zadel heb gaan we toch wat aan springtechniek doen, de barragesnelheid hebben we in ieder geval onder de knie

Nieuwe Barefoot physio contour sidepull, maat 1, bruin te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/379063/bare ... at-1-bruin

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:18

haha, wat een fjord!
ben benieuwd of hij de springtechniek nog onder de knie krijgt.

M2+1

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 12:58

ik denk als ie weer wat vaker heeft gesprongen hij wel beter in de hand te houden is, maar ja tis een echt fjord hoor
heerlijk

Nieuwe Barefoot physio contour sidepull, maat 1, bruin te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/379063/bare ... at-1-bruin

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie