Wat een dag :\

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amable

Wat een dag :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 19:46

Derde keer op mijn nieuwe verzorgfries van 9 jaar, ik wist niet of hij al ingereden was, maar wel dat hij al 2 jaar stil stond. Omdat het in stap zo enorm goed ging en "lichtrijden in stap" geen reactie gaf ging ik eens proberen te draven... Ze is dus niet ingereden En aangezien ze kogel rond is ging direct het zadel schuiven dus lag ik er in no-time vanaf. (kwaliteit van het zadel is ook niet geweldig, dus ook nog eens weinig houvast) Dus Fenna aan de longeerlijn, even longeren, weer erop. Even stappen, en toch nog maar eens proberen te draven want als je eenmaal begint niet opgeven natuurlijk... Je raadt het al, weer helemaal gek, bokkend ervan door, weer een schuivend zadel en de vriendin die de longeerlijn vashield kon haar niet houden en ik weer zandhappen Scheve mond
Dus weer erop, 2 meiden aan de longeerlijn, ander (veel duurder maar ook kwalitatief veel beter zadel erop) Was ondertussen wel behoorlijk Nagelbijten / Gniffelen maar voor jezelf en voor het paard beter om er toch weer op te gaan. Dus ik tegen vriendin van mij "niet te hard! Niet te lang! Mag ik er al af?" Was echt schijt. Maar! 3 keer is scheepsrecht! Dus ik bleef ondanks het bokken zitten Haha! Was toch oo wel een beetje trots op mezelf hoewel het meer aan het zadel lag dan aan mij.

s'avond nog ff zwemmen, goed om de spieren los te maken.... Zal niet te lang uitwijden maar we waren met een vriendin en 2 jongens van 15 ADHD. Halverwege de avond moesten een paar kampers ruzie zoeken en blijkbaar moesten ze dat met mij hebben. Begonnen continu met water in m'n gezicht te gooien (manneke van 12 ofzo) Dus ik pak z'n arm vast om hem te laten stoppen, slaat 'ie direct met een vuist in m'n gezicht. Losgelaten en naar de bewaking gelopen want ik ben absoluut geen ruzie zoeker. Clubbie is uit het bad gehaald en buiten de deur gezet. Waren ook bekende van het zwembad. Bewaking had alleen niet begrepen dat er ook nog 1 geslagen had anders hadden ze hem een verbod voor een jaar gegeven En als klap op de vuurpijl worden die 2 jongens met een joint in het rokershok betrapt! Boos! Als daar politie bij gekomen was hadden ze een nacht op het bureau mogen doorbrengen! En wij waren verantwoordelijk! Oh, ik was zo pissig!!!

Was blij toen ik veilig in mijn bedje lag vannacht. Vanmorgen anderhalf uur te laat op mijn werk met een super pijnlijke derriere, rug, nek en wang Huilen

En morgen mag ik weer eens proberen op mijn lieve friese paardje te stappen...

Taruta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 11:04

dat is inderdaad wel een vermoeiende dag hahaha! *LOL*
maar nog veel suc6 ermee en met het paardje t komt vast wel goed!

Chrissie!!:+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie