Flauwgevallen in de H&M

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 17:48

Shanna16"]
[quote="zilverster schreef:
Een vrouw met haar dochter hielpen ons mam met het oplappen van mij. De vrouw , van buitelandse afkomst, heeft mij via haar handen energie gegeven (heel raar maar het hielp wel!)


waarschijnlijk een wicca/heks of iets in die richting.. ik ken het, ik kan het ook Haha!
[/quote]
hoeft niet. De judo leeraar van mijn broertje en mijn overbuurvrouw kunnen het ook.
Het is een soort alternatieve geneeswijze.

Maar gaat het nu al wat beter met je. En jah was vandaag ook bij de H&M hadden heeele leuke gala kleding

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:41

passie schreef:
Toen ik van het paard afviel zei ik ook net voor ik flauwviel, mam ik krijg geen lucht meer. De rest weet ik niet meer. En even later werd ik weer wakker met allemaal mensen om me heen.
hahaah Haha!


`mam, ik krijg geen lucht` Scheve mond

*plof*

Lijkt me echt zo vreemd! Je word dus duizelig en voor je gevoel val je in slaap en wordt je vervolgens door een groep mensen weer gewekt Verward
Herrinner je je dan wel waardoor je onderuit bent gegaan? Of mist er gewoon een gedeelte...

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 21:21

yvetje"]
[quote="passie schreef:
Toen ik van het paard afviel zei ik ook net voor ik flauwviel, mam ik krijg geen lucht meer. De rest weet ik niet meer. En even later werd ik weer wakker met allemaal mensen om me heen.
hahaah Haha!


`mam, ik krijg geen lucht` Scheve mond

*plof*

Lijkt me echt zo vreemd! Je word dus duizelig en voor je gevoel val je in slaap en wordt je vervolgens door een groep mensen weer gewekt Verward
Herrinner je je dan wel waardoor je onderuit bent gegaan? Of mist er gewoon een gedeelte...
[/quote]

Ik kan me gewoon herinneren dat ik dat zei, en toen had ik een droom (waarover weeet ik niet meer) en toen werd ik wakker...

En het gaat weer goed met me! Beetje frisse lucht help ook! Ach gut