Hoe doen jullie dat in het donker ?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Rabecca

Berichten: 101
Geregistreerd: 04-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:21

Ik ben zo te lezen echt zielig Huilen , kan helemaal niet meer rijden doordeweeks, zowiezo ben ik pas na 17.00 uur thuis , dus dan is het pikkedonker!

De buitenbak heeft geen verlichting en die ziet er nu uit als een modderpoel Lips are sealed . En om nu een avondritje te maken... dat zie ik niet zo zitten.

Ik ben dus afhankelijk van het weekend, bah, ik haat de winter!!! Boos!


krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:05

Wij hebben tijdelijk gen licht op stal dus doe ik alles op de tast...laatst heb ik zelfs op m'n gevoel gevlochten voor een wedstrijd..het was nog best netjes geworden haha
Rijden kan ik gelukkig bij ons in de buurt in de manege.
Als ik daar naar toe ga zorg ik natuurlijk wel even voor de nodige verlichting.
Is er niet iemand bij jou in de buurt met een verlichte (buiten)bak??

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:07

Ik ben helemaal niet zielig.. Knipoog

In onze twee stallen hebben we licht en op de veranda ervoor hebben we ook 2 lampjes waarmee je aardig wat kunt zien. Op het pad naar de (buiten)bak zitten ook lampen en de buitenbak zelf ook..ik kan dus eigenlijk de hele dag (en nacht Haha!) en ben niet afhankelijk van het seizoen..
Maar misschien kan je proberen in het donker te rijden..dat wil ook nog wel eens lukken..of anders een dichtbijzijnde manege ofzo..

!Update profiel!

Ikkem
Berichten: 83
Geregistreerd: 06-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:34

Buiten rijden in het donker, en daarna inderdaad op de tast op stal zetten. Vergt een beetje oefening maar het is mogelijk Tong uitsteken

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:39

Een keer doordeweeks 's avonds naar de clubles en een keer doordeweeks longeert mijn zus mijn paardje. Verder beperkt het rijden zich vooral tot het weekend. Gelukkig hebben we wel licht op stal maar helaas ook niet bij de buitenbak.

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:16

Ik heb vanavond maar weer in het donker gereden Knipoog (zelfs die stuiterbal *LOL* )

Ze moeten er toch even uit en nu ik weet dat we eindelijk licht krijgen is het ineens lang zo erg niet meer

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Claudia1993_, djinnie, Twist1991, Ubermetrics, Vagabondo en 42 bezoekers