Dus laat maar zien dat jij in staat bent om het merk en de producten te promoten, publiciteit te genereren, etc. In ruil daarvoor belonen ze in september twee ruiters met een sponsorship t.w.v. €5.000,-!
Hoe werkt dat dan? Hoe kun je laten zien dat je een echte ambassadeur bent?
Ze hebben een punten systeem opgezet, voor elke actie die je doet krijg je punten. Dit kan zijn door middel van het versturen van een smsje (Sponsor **** naar 4422), door producten te kopen van Pavo en TRUST en de aankoopbonnetjes in te scannen en naar hun te mailen. En door tal andere manieren om publiciteit te maken voor Pavo en TRUST. Op de website is een handige lijst met verschillende acties waarmee je punten kunt verzamelen. Die vind je hier.
Ik heb tal sms'jes gestuurd, meegedaan aan verschillende acties, maar hoe weet ik of ik dan echt kans maak op die sponsorship?
Op de website word een handige live ranking bijgehouden, er staat niet bij hoeveel punten iemand heeft maar de live ranking is zo opgebouwd dat de gene op nummer 1 de meeste punten heeft en de gene helemaal onderaan de lijst de minste.
Het verzamelen van deze punten heb je tot 31 augustus de tijd voor, dan word er gekeken welke ruiters er in de TOP 20 staan en worden deze ruiters uitgenodigd voor een clinic op Horse Event van Emmelie Scholtens of Rob Ehrens. Tijdens deze clinic worden de laatste punten toegekend en dan worden de twee winnaars bekend gemaakt! Iedereen die mee doet aan de clinic maakt dus kans op een sponsorship!
Tot slot
Iedereen die mee doet, heel veel plezier en succes!!

Dit topic is bedoelt als gezellig klets topic over de actie, er mogen ideeën uitgewisseld worden, linkjes naar acties die je zelf opgezet hebt etc. Maar houd het wel netjes, het zou jammer zijn als dit topic alleen maar berichten gaat krijgen van; "Stem op mij ... ", juist omdat de actie zo leuk is en het zoveel verschillende mogelijkheden bied om punten te verzamelen! Het is toch juist leuk om met andere mede bokkers deelnemers te kletsen en strategieën uit te wisselen?

Voor meer info: http://wineensponsorship.nl/
________________________________________________________________________________________________
Enne wie weet komt er wel een leuke bokt-meeting op Horse Event tijdens de clinics!