grr, vliegen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 22:15

heeft iemand nog tips om die grmlbdsifuhvliegen weg te houden bij imka? kan dat met citroen? of is dat alleen bij muggen?

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 22:36

Toen ik gisteren sjors met equistar had ingespoten (dat spul voor een glanzende vacht) was er bij hem geen vlieg meer te zien (bij de andere paarden des te meer Schijnheilig ) Maar hoe lang dat duurt !?!? Is mij ook een raadsel.

:evaw:

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 19:13

citroen helpt volgens mij alleen bij muggen,maar er zijn zoveel vliegenspullen te koop,er is vast wel iets dat helpt.
Switch pour on
vliegvrij
neo deo vliegenspray

Volgens mij zijn deze wel goed dus succes met het proberen om die vervelende beesten weg te krijgen en te houden

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 19:19

Veerust werkt erg goed. Maar als dat ook niet werkt.. kun je misschien een cocktail maken van alle mogelijke vliegenmiddelen die er zijn. Zit in ieder geval iets goeds tussen *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 19:24

Veerust gebruik ik ook altijd. Je paard moet alleen wel tegen echte spuitbus geluiden kunnen. Tipje:
ik houd ze altijd even aan een touwtje vast. En stel ze gerust. Al mijn paarden heb ik het op deze manier geleerd.

mijn dieren zijn me heilig, mijn dieren zijn me alles!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 20:19

Ik doe het ook altijd met VEERUST, het helpt prima. Heb ik teveel vliegen in huis dan ga ik ook even rustig met de veerust rond.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Colinda20, dolor, Floemii, Googlebot, Kopmeeuw, Miekie74, Mitch_Beauty, Muga, xoranlover en 114 bezoekers