Sharif is geslaagd!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Sharif is geslaagd!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 16:32

Voor varken Haha!

Sjeetje zeg wat kan dat beest eruit zien, echt niet normaal, nu weet ik weer waarom ik nooit een witte wou.
Zolang hij op stal of in de uitloop staat blijft ie zoooo mooi wit

Maar ja, Sharif is helemaal verliefd op Hibrahim hier op stal, zo erg zelfs dat ie vanmiddag zelfstandig uit zijn uitloop was ontsnapt om bij Hibrahim in de bak te gaan staan *zucht*.
Naja ik kwam aan op stal en toen waren ze de polonaise aan het lopen, Sharif voorop en Hibrahim erachteraan met in zijn mond de staart van Sharif. Vork
Prima, hij was nog redelijk schoon (toen nog wel). Ik Katinka binnen gezet en ben de buitenstal maar gaan uitmesten, hoor ik op een gegeven moment een hele hoop gespetter, dus ik mijn kop om de hoek, kijken wat ie aan het doen is.
Staat het meneertje lekker te "graven" in een plas *hoezo ik wil naar Afrika graven*. Maar ja goed, als het alleen zijn benen zijn is het niet zo'n ramp, maar ik bleef kijken omdat hij zo enthousiast bezig was en ja hoor, daar ging ie!!!
Meneer zakte door zijn benen, gaf een enorme kreun en daar lag ie languit in de plas Huilen Huilen

Ik heb nu een zwarte Sharif in plaats van een witte, ik laat hem wel lekker drogen en dan poets ik hem wel weer, maar wat ziet ie eruit. We gingen nog even lopen maar ik schaamde me dood..

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:36

hihhi geweldig witte paarden heb zelf ook zo'n monster maarre ik keek in je profiel om Sharif te bewonderen maar alle foto's doen het niet ligt dit aan mij?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 16:43

nee dat ligt aan mijn upload, moet ze nog steeds veranderen, maar beetje tijdgebrek

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:21

Haha! fijn hè die modder!

Ik heb nu een vos met zwarte sokken... Lachen

Lachen

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:21

Haha! fijn hè die modder!

Ik heb nu een vos met zwarte sokken... Lachen

Lachen

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:22

Oeps sorry 2X! Dacht dat 'ie het niet deed. Blond, hè.... Lachen

Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Elegance_, Grainey, josien_m_, Lanoca, lukka63, marte_kandia, Pantykous, Pellelilly, sterregoud, Supertje, Tajmahal, Telpeva, W1ckedWitch en 104 bezoekers