heftig ritje!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

EstherSi

heftig ritje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 21:25

Ik dacht vandaag weer is lekker rustig buiten te gaan rijden, er stond niet veel wind, dus ik verwachtte een rustig paardje!

Ik rijd een straat in waar ik eigenlijk altijd rijd, ik hem nog ff lekker laten draven en weer stappen want er komt een trekker aan.. rustig stappen en opeens maakt meneer toch een sprong richting sloot! zo, ik ben nog nooit zo erg geschrokken, maar hij zag het ook in dat de sloot er dichtbij kwam en sprong dus snel weer een andere kant op, bok bok, hoofd tussen zijn benen bok bok! dat was het eerste heftige van het buitenritje..
weer verder het rondje gereden, niets aan de hand..
lekker galopje gedaan (onderweg vroegen een man en een vrouw nog of ik even snel door wilde rijden omdat ze anders hun hondjes te lang aan de lijn moesten houden! anders zouden ze achter mij aan rennen naja :S)

Silas was nog redelijk druk dus nog een ander rondje erachteraan.. kwam nog 2 shetland vrienden van hem tegen, dus hij vond het allemaal erg gezellig.. ik alleen weer verder, rotonde oversteken..
ow nee.. vrachtwagen! gaat wijken, hup op een volte (ik reed alweer in de brede berm *LOL* weer rustig,
kon weer eventjes rustig draven.. weer rotonde en toen jahoor steigeren! kan er ook nog wel bij..
en toen in volle galop het racestuk afmaken Haha! haha dat was dan wel weer leuk Haha!
maar het was me wel het ritje vandaag..
pff kwas blij dat ik nog levend op stal aankwam, met mn paard nog onder mij!!
haha..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie