NIE EG LEUK;( naja hopelijk ist snel over! :))

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

NIE EG LEUK;( naja hopelijk ist snel over! :))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 17:51

eergisteren kwam ik bij de paarden, om ze binnen te zetten en ik nam er 2 te gelijk mee en mijn taruta probeerde mijn model te slaan (model en taruta zijn paarden ) de deur is niet erg hoog en de boven kant is steen! Scheve mond model sprong weg voor de trap van taruta door de deur ens toote haar hooft tegen de bovenkant van steen!! Verdrietig nu heeft ze een hersenschudding Verdrietig en twee wonden op dr hooft Scheve mond gelukkig mag ik overmorgen wel were rijden *LOL* en dan gisteren konden de paarden buiten blijven want t was heel warm ( ik woon in zuid-afrika) en ze hebben een bad om uit te drinken taruta had een halster om en bleef snachts hangen aan t bad en met vol paniek is ze achteruit gerend waarschijnlijke n heeft dat loodzware bad meegtrokken en daarvan een bloedneus gekregen! Verdrietig midden in de nacht!! Scheve mond en toen vandaagz ag me ma t bad in het midden vand e wie liggen enz e d8 dat kan toch niet toen ze daar keek zag ze t bad helemala vol met BLOED!! Verdrietig Verdrietig ze riep mij en zagt halster iets vederop liggen met bloed dr aan ze had ongeveer 1 loter bloed verloren Verdrietig Scheve mond verder heeft ze niet eg wat je zket allen wat bloedkorstjesin dr neus maar k mag dr overmorgen weer rijden ofzoow
Ach gut
zoow ik hoop dat ze allemala were snel beter zijn *LOL* Haha!

I Lovers my horses!! Verdrietig

Chrissie!!:+:


Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:31

Als dit allemaal in 2 dagen tijd gebeurt, moet je misschien toch eens wat beter op gaan letten.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 18:36

halloow doe es nie zoow moeilijk kan ik er wat aan doen dat er mijn paard aant bad blijft hangen nee dus had jouw ook kunnen overkomen!!!!
en dat 1e was natuurlijk wel mijn schuld da weet ik Verdrietig

Chrissie!!:+:

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:37

poehh het zit je niet mee
veel succes ermee

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:41

mijn paarden hebben in de wei ook geen halster om ook om de reden dat ze ergens achter kunnen bliven..
mare wel gelukkig dat er toch niks ernstig aan de had is.. maar voortaan wel een beetje letten op je woorden(dan bedoel hoe de woorden echt moeten zijn Knipoog)

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:42

Taruta schreef:
halloow doe es nie zoow moeilijk kan ik er wat aan doen dat er mijn paard aant bad blijft hangen nee dus had jouw ook kunnen overkomen!!!!
en dat 1e was natuurlijk wel mijn schuld da weet ik Verdrietig



rustig diep adem halen !!.. Knipoog

is allemaal niet zo best... Ik zelf zou ze ook niet met het halster om in de wei zetten... dus eigenlijk had je beide dingen kunnen voorkomen...

maar goed wil je niet aanvallen ofzo hoor...

zou je ook misschien kunnen typen met iets minder fouten erin en wat meer leestekens houd je verhalen wel wat aangenamer om te lezen ...

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:43

sorry,maar zonder leestekens vind ik het maar vervelend om te lezen.

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:14

Joh, niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hoor, we doen allemaal wel eens wat waarvan we later denken... Dat was misschien niet zo slim... Zoals 2 paarden die elkaar schoppen tegelijk door 1 deur laten lopen, of halsters aan laten in een weiland. Gelukkig leven we allemaal nog en kun je van dit soort dingen leren.

Liefs,
Lin

Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 19:18

ze liepen niet met ze tween door de deur joh!
hahahaaha 1 sprong door de deur maard e sprong was te hoog en knalde ze dus metd r hoft tgen de deur
en ik weet dat het stom is van me om dat te doen maar ik kon er niks aan doen met dat halster want er was een nieuw paard en een vand e paarden die er alw as kan heel agressief daarop reageren en mijne gata zich er altijd mee bemoeien waardoor t nog erger word en ze moest dus t halster om zodat als er wat gebeurde ik er snel weg kon halen

Chrissie!!:+:

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:23

Leestekens zouden inderdaad handig zijn! En ook eventjes op je spelling letten, want zo kan niemand wijs worden uit jouw verhaal!

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:26

hmmm..... lekker en en dat in twee dagen Scheve mond nouja gelukkig is er niks ernstig gebeurt.....

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:37

wat een geweldige duim zeg Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:00

Hoop dat het snel weer beter gaat met je paardjes. Waar woon je precies in Zuid-Afrika. Ik heb een jaar in Kaapstad gewoond, echt een paradijsje om buitenritten te maken. Ik mis het heel erg.

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 14:20

SORRY Ach gut DAT ER ZOVEEL SPELLINGSFOUTEN E Ziek N GEEN COMMA'S EN ALLES IN ZIT BENK NIE ZOOW GOED IN

Chrissie!!:+:

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:32

Nooit geweten dat er in Afrika ook Bixie wordt gereden, en dat daar ook een Paardenkliniek Bosch en Duin zit... (zie profiel van dit meisje...)

Volgens mij een serieus geval van een hele grote duim idd.... Haha! Haha! Haha!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:34

Dat idee kreeg ik ook al!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:19

Kan hier geen slotje op komen ofzo? Dit is zo'n typisch geval waar ik van baal...

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:26

Goed dit wordt een slotje.

Taruta: denk aan je spelling, door MSN taal is alles heel moeilijk te lezen.
Quellian: als je je stoort aan dit topic kun je het ook melden via TeM.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers