Sommige mensen zijn echt bijzonder!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Sommige mensen zijn echt bijzonder!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 13:05

Ik zat gisteren naar Hart van Nederland te kijken en daar zag ik een onderwerp over die mensen van wie het paard 2 weken geleden overleden is door mishandeling in Hoogezand. Een vrouw heeft ze haar lievelingsmerrie aangeboden omdat ze het zo verschrikkelijk vond. Een mooie bruine arabische merrie. Dat vond ik zo'n mooi gebaar. De familie was er ook heel erg blij mee. Dat zulke mensen nog bestaan doet me goed na alle ellende van de afgelopen tijd. ECHT SUPER!!! OK dan! OK dan!

Mijn motto: Eerlijkheid duurt het langst zowel bij mensen als bij dieren
Op zoek naar een fotograaf in Zuid Holland? Ik doe dieren-, bruids-, portretfotografie enz...!
Vraag naar de mogelijkheden!


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:43

Dat meisje had ook al een arabier van een man uit Belgiƫ gekregen.
Alleen die mensen kunnen niet elke keer als er een paard vermoord wordt een paard kado doen...

Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 13:47

Quellian schreef:
Alleen die mensen kunnen niet elke keer als er een paard vermoord wordt een paard kado doen...


Nee, dat snap ik ook wel, maar ik vind het gewoon een mooi gebaar. Dat is toch geweldig voor dat meisje. Nu heeft ze geen lege stal meer. Ik ben gewoon blij voor haar!!

Mijn motto: Eerlijkheid duurt het langst zowel bij mensen als bij dieren
Op zoek naar een fotograaf in Zuid Holland? Ik doe dieren-, bruids-, portretfotografie enz...!
Vraag naar de mogelijkheden!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:48

Ach wat aardig van die mensen zeg! Lachen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:57


"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, amandananana, aniek_joefy, Esther_r20, FenrisLoki, fokfanaat, Gigixponys, Hanjan, mamabird, Padoertje, Renkle, stefanie33, Syb_sem, vilheide en 211 bezoekers