Starten gaat niet door |(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Starten gaat niet door |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 20:31

Ik had voor mn verjaardag het superlieve cadeau van Nimber gekregen dat ik met Lodewijk mocht gaan starten. Zoals het vorig jaar met school ging zou ik genoeg tijd over hebben om met hem te trainen, dus ik heb het aanbod aangenomen.
Jammer genoeg eiste school dit jaar wat meer tijd dan ik had verwacht, waardoor ik geen tijd meer had om regelmatig naar Bathmen te gaan om te kunnen trainen. Aangezien dat mij niet een goede basis leek om wedstrijden mee te gaan rijden (ik kon echt steeds een aantal weken achter elkaar niet) heb ik besloten om niet met Lottel te gaan starten.
Ik vind het echt vreselijk jammer, het is altijd mijn grootste droom geweest om wedstrijden te gaan rijden, maar naast school (met vanaf huis anderhalf uur heen reizen naar Bathmen en daarna weer anderhalf uur terug) was dit onmogelijk te doen. op moment rijd ik even helemaal niet meer, heel soms op de weinige keren dat ik tijd heb, maar dat is echt heel erg weinig...

Dit is al een poosje terug met Kim (Nimber) uitgesproken, maar ik wilde het toch maar eens op bokt zetten. Ik wil wel nog een keer heel erg bedanken voor het geweldige aanbod en ik vind het heel erg jammer dat het niet door kan gaan...

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:32

Wat zonde zeg!
Veel succes met school en ik hoop voor je dat je snel tijd hebt om toch te kunnen starten!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:08

Dus zo zit het, ik heb een heel ander verhaal gehoord.
Jammer.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:41

Wat jammer, maar wel heel begrijpelijk Lachen. Jouw tijd om te starten komt heus nog wel .

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:45

flair schreef:
Dus zo zit het, ik heb een heel ander verhaal gehoord.
Jammer.


Dat hou je altijd...
Als je hier van je paard gevallen bent, ben je een dorp verder dood....

heel erg jammer, maarja, het is niet anders