Paarden gaan zelf de buurt eens verkennen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Paarden gaan zelf de buurt eens verkennen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 20:26

ja, Evita en Prima hebben vandaag eens kennis gemaakt met de buren Scheve mond . Ik was naar school, en mn pa had de paarden 's morgens buiten gelaten. Nu was hij vergeten om de stroom op te zetten (stom ) Maar dat is normaal gezien niet zo een groot probleem, ze staan wel vaker zonder stroom en zijn allebei wel rustig. Op de een of ander manier vandaag dus niet. We weten niet wat er precies gebeurt is en waarom, mijn ma denkt dat de jagers er misschien iets mee te maken hebben. Wij wonen namelijk vlak bij het bos en daar zijn ze juist met hun seizoen begonnen, misschien dat Prima daar zenuwachtig van werd. Hoedanook, mevrouw is gewoon door de poort heen gelopen Verward Ze heeft zo lang geduwd ofzo dat het draad brak. Paarden dus fijn op de wandel.... en mijn zus alleen thuis( Clown ) Die vond het al raar dat er opeens hoefgetrappel was, kijkt ze naar buiten, ziet ze 2 paarden langs het raam stappen. Ze had nog geprobeerd om ze te roepen, maar natuurlijk waren die twee bengels doof Tong uitsteken . Nee, de 2 dames gingen liever de tuin van de overburen in. Gelukkig wonen we in een rustige straat, dus er was geen verkeer toen ze overstaken. Intussen mijn zus in volle paniek naar mn pa gebeld die terug naar huis is gekomen, zij ondertussen vlug aangekleed want ze zat nog in haar pyama (half 1 's middags Haha! ) en alle buren op straat Schijnheilig Prima was zich ondertussen al aan het opwinden, en mijn zus is niet zo een held met paarden, dus ze durfde het paard niet te pakken. Heeft mn pa uiteindelijk Evita maar genomen, die een stuk rustiger is en aan mn zus gegeven. En toen zelf met wat hulp van de buren Prima genomen. Evita is vrij braaf en liep naar het schijnt netjes terug, Prima wist niet meer waar ie was Haha!. Nu staan ze gelukkig netjes op hun stal, daar mogen ze nog staan tot morgen de omheining weer perfect in orde is MET stroom op, eigen schuld dikke bult hé.

De schade bij de overburen valt gelukkig nog mee. De tuin een beetje overhoopgehaald, maar de mensen nemen het gelukkig goed op. Mijn ma is juist naar daar om wat met de verzekering te regelen. 'T was een hectisch dagje vandaag *LOL* , wel gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen, ik mag er niet aan denken wat er gebeurd zal zijn als we niet in een rustig straatje woonde ( )

Barco

Berichten: 2609
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Harmelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:48

Gelukkig maar dat er niets ernstigs is gebeurd! En zo te lezen kan je het met een beetje humor vertellen. En, vonden de paarden de tuin van de buren smakelijk genoeg??

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:51

Gelukkig is er niets ergs gebeurd!! Stel je voor..