plagom was BIJNA verkocht..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

plagom was BIJNA verkocht..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 20:32

Maar gelukkig nog niet! Jammer genoeg is het alleen maar uitstel want hij zal toch echt weg gaan.

Maargoed zaterdag werd ik tegen 5 uur door gebeld door een vriendin van mij dat er net een vrouw langs was geweest voor plagom en echt RAZEND enthousiast was. Zij had hem ook even in de bak gereden enzo.. Ik was echter behoorlijk pissig omdat ik er dus niets vanaf wist dat die vrouw kwam kijken. Een aangezien ik altijd gevraagd wordt of ik de paarden wil voorrijden voor eventuele kopers was ik dus boos, zeker omdat het in dit geval om plagom ging!
maargoed zondag zou ze weer komen en dan zou ze een bosrit gaan maken op plagom.
Ik ds zondag stinkend jaloers naar de paarden toe gegaan. Toen bleek dat die vrouw een vriendin mee had genomen en het paardje van die vriendin.
Dat was een ruin dus plagom vond het allemaal niet zo tof maar reuze intressant.
Na goed, nog steeds helemaal verliefd op hem. Maar we spraken af dat ik er in het begin an de bosrit eerst op ging en later zij.
Dat later is er niet meer van gekomen, want hij was veels te druk voor haar. (de rest stapt, hij draaft rustig mee. De rest draaft, hij galoppeerd rustig mee. Tsja het is ook een opgefokt kereltje)
Maar gelukkig nog steeds MIJN mannetje! Haha!


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:41

haha beterrr!! Lijkt me wel erg om je hem dan voor te rijden voor kopers.... *gewoon doen alsof hij er vandoor gaat* Schijnheilig

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:46

ik zou mijn stinkende best doen als er kopers zouden komen waarmee het klikt. Zoals je al in andere topics hebt kunnen lezen gaat het niet echt geweldig met de handel in paarden. Als je dan een geschikte toekomstige eigenaar hebt gevonden, zou ik zo goed mogelijk mijn best doen.

Z1+1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, bamisalami, belle_boef, boyca, carina, DDD3, dezzie, Eeeeeeeeef, egnie, jildou1979, Mjelleke, Mo_Noah, Nanu, Oehlala, Polarize, Vagabondo, xbkbx, Yom en 86 bezoekers