ORUN opleidingen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 12:46

Ik hoor meer negatieve dan goede verhalen over deze opleiding.
Toch wil ik 'm misschien gaan doen maar ik twijfel een beetje wie heeft er goede en slechte ervaringen voor me?
Ik hoor dat het ook erg ligt aan de instructeur die je treft sommige zijn erg van trek 'm in de krul anderen zijn wel eerlijk van achternaarvoren-rijden tja moeilijk

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 13:06

Helaas voor jou, maar ik ben echt super negatief. Met mij ongeveer alle andere cursisten van toen! Wij hadden les in Nunspeet, ik zal hier maar niet neerzetten van wie, maar ze is zelf al een paar keer ned kampioen geweest. Trek aan zijn bek en trap hem voor zijn donder. Het erge was, dat echt iedereen bang werd van haar. Eerst dacht ik dat het aan mij lag, maar op een gegeven moment hoorde ik iemand zeggen. Brr, elke keer als ik... zie, lopen de rillingen over mijn rug. Erg he? Het zal wel niet overal zo zijn. Je moet in elk geval een paard meenemen dat erg makkelijk en fijn loopt. Bij ons zaten er een paar slechte paarden tussen. Normaal worden die weggestuurd, bij ons dus niet. Het resultaat is dan dat je op die paarden zakt. Een van de paarden was nog maar net zadelmak (noemen ze dan L nivo), en een andere was zo gestoord dat hij na het examen afgemaakt is!
Ik zou in elk geval vragen wie er les geeft, en misschien kun je dit jaar vast een keer op die manege gaan kijken. Waarschijnlijk geeft diezelfde persoon de cursus volgend jaar wel weer. Dan heb je in elk geval een beetje een idee hoe het gaat.

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 14:40

Sorry, Kim, ik moet me bij het bovenstaande aansluiten; alleen negatieve ervaringen.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie