Onze dappere knollies

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Onze dappere knollies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 17:20

Vandaag grondwerk gedaan met onze knollen. We wilden ze over zijl laten lopen. Marek was heel braaf over het eerste dikke zijl. Liep er zo overheen zonder mokken. Raak daarentegen had echt zoiets van 'ieeuw da's eng' en ging er de eerste paar keer echt niet over heen. Toen ging ie maar sprong ie eroverheen en na een kwartiertje ging ook hij braaf over het zijl heen. Dit vaak herhaalt tot ie het totaal niet meer interessant vond.

Toen was het tijd voor het enge zijl..... dachten wij Haha! . Dat is dat iets dunnere zijl wat vaak over dingen heen ligt om het droog te houden enzo. Dat kraakt veel meer maar is toch wel stevig. We hadden niet verwacht dat ze daar ooit over zouden gaan maar toch wel. Maaraak liep erover alsof ie nooit anders gedaan had Bloos . Mijn knappe vent Lovers . En Marek de eerste paar keren nog wat dribbelig maar ook hij kon later gewoon rustig erover stappen en erop stilstaan.

Toen eroverheen gedraafd. Ging super.

Tot slot was het tijd voor de final test. Met het zijl in mijn hand om Rekje heen gelopen. Eerst wilde hij me niet achter hem langs laten en draaide hij mee. Maar later ging dat goed. Vervolgens het krakende en ritselende zijl over zijn rug helemaal uitgelegd tot net voor zijn oren. Super. Hij was hardstikke braaf .

Dit ook bij Raak gedaan. Maar die gaf er al niets meer om. Kon achter hem langs, het over hem heen leggen etc etc. Mijn dappere knollie Bloos Lovers .

Laatste was dat ik uit spelerij mezelf helemaal als spook met het zijl verkleed had. Raak had zoiets van 'ja , baas. Leuk maar ik weet wel dat jij eronder zit'. Het deerder hem niets.

Gaaf gewoon als je zo lekker met je knollen kan spelen. Zo'n leuker en hoger niveau om met je beessie bezig te zijn.

Volgende keer zullen we foto's maken.

'Paint' it 'Black'


jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:17

klinkt heel erg goed. Ik ben pas begonnen met vrijheidsdressuur, maar beleef er ook zo veel lol aan. Ik moet vaak ook lachen om Bonanza, hoe hij me dan aan staat te kijken.

Z1+1

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 20:02

Ja het was echt heel erg leuk. Vooral het samenspel. Tenslotte meot ie me wel 100% vertrouwen want ik zeg toch maar dat het niet eng is. En dat ie het dan ook voor je doet. Geeft een fantastisch gevoel.

'Paint' it 'Black'

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:33

ik kan het me helemaal voorstellen. Je kan dan echt genieten he van die band? tenminste dat ik heb ik dan, dat ik sta te kijken van: wauw, dat hij dat voor mij doet.

Z1+1

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:04

ja dat soort dingen doe ik ook altijd. is echt goed voor ze worden ze een stuk vertrouwder van. super!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers