kat morsdood gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:30

Mensen, een beetje respect voor Litla's verdriet. Dingen roepen als: "het is je eigen schuld!", is dat niet een klein beetje bot en onvriendelijk? Dat zouden jullie zelf vast ook niet willen horen als één van je dieren door een ongeluk om het leven komt.

Als een kat doodgereden wordt is dat meestal niemands schuld, maar een ongeluk. En ik snap best dat Litla boos op die man was, zélfs al kan die man er eigenlijk ook niks aan doen (misschien reedt hij trouwens wel 20 km. te hard ofzo, dat kan natuurlijk ook). Dat is toch heel normaal?

Vorig jaar is een katje van mij doodgereden; ik had haar overgenomen van een vriendin, omdat ze anders ingeslapen moest worden (ze hadden daar teveel katten en ze kon er niet meer voor zorgen...), en ze begon net lekker te wennen (ik hield haar bij mijn pony op stal, omdat ik thuis al een kat heb die het liefst alleen zit en niet zo tolerant is naar andere katten). Ik had haar een maand of 3, en toen kwam ze ineens op dinsdag niet meer om haar eten. Ik heb dagen gezocht, en op zaterdag vodn ik haar in de sloot. Verdrietig Hoewel ik haar nog maar drie maanden had en ze altijd heel schuw was geweest, vodn ik het toch heel erg, vooral omdat ze nog maar 2 jaar oud was. Zo oneerlijk!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BranwenGC, estell__, Laibadji, Larissajulia, MaanNaam, MairiMacBran, Mark0919, mooney, Poldermenner en 53 bezoekers