Brand!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diplodocus

Berichten: 160
Geregistreerd: 24-10-03
Woonplaats: borssele

Brand!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 12:15

Nou zat ik gisteren naar Hart van Ned. te kijken. Is er in s'Gravendeel een schuur in de fik gestoken door een paar pubers. Boos! Hier kan ik zo kwaad om worden. De mensen van de boerderij konden zelf nog maar net ontsnappen,maar de beestjes in de schuur zijn allemaal verbrand. Het ging om 10 koeien,het is zonde die beestjes. De gasten die het gedaan hebben zijn wel opgepakt en ze zouden ze moeten doodschoppen Waar gaat het toch naartoe in deze maatschappij?
Het liefste zou ik ze zelf wel effe onder handen willen nemen,wat jullie? *LOL*

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 12:20

Ze zelf opsluiten in een brandende schuur...
kunnen ze zien hoe ´spannend´het is.... Stoom uit je oren
Goed, Ik weet dat ik zo niet moet denken maar af en toe vraag je je
wel eens af of er nog normale mensen bestaan die wel respect
voor de andere mens en de natuur hebben Scheve mond

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 12:39

ahhhhhh! dat vind ik echt super zielig! moet er niet aan denken dat mijn beestje verbrand worden Boos! !!!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:11

Ja, ik heb Hart van Nederland ook gezien.
Wat zielig zeg.
Idd Jellie, ze zelf opsluiten in een grandende schuur.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:16

mmm... daar komen die jongens opeens langs... en o nee Nagelbijten / Gniffelen ! daar glipt plots die bus benzine uit mijn hand }> en oeps! niet weer hé! daar gaat die lucifer die ik juist heb aangestoken Extreme duivel nu ja, kan ik eens genieten van levende wezens die ik voor de fun heb aangestoken, geef toe, het is toch geweldig om nutteloze dingen te doen die de maatschappij alleen maar pijn doet Extreme duivel

Opsluiten in een jeugdinstelling die brok. En onder streng toezicht de vuile karweitjes laten opknappen, vuil oprapen en zo, doen ze tenminste nog iets goed voor de maatschappij.

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:14

Wat!!!! Boos!
Hier kan ik nou zo kwaad om worden!
Ik zelf zou dat nooit kunnen maar als ik hun in de handen krijg mischien toch wel

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:19

xKatleentjex schreef:
mmm... daar komen die jongens opeens langs... en o nee Nagelbijten / Gniffelen ! daar glipt plots die bus benzine uit mijn hand }> en oeps! niet weer hé! daar gaat die lucifer die ik juist heb aangestoken Extreme duivel nu ja, kan ik eens genieten van levende wezens die ik voor de fun heb aangestoken, geef toe, het is toch geweldig om nutteloze dingen te doen die de maatschappij alleen maar pijn doet Extreme duivel

Opsluiten in een jeugdinstelling die brok. En onder streng toezicht de vuile karweitjes laten opknappen, vuil oprapen en zo, doen ze tenminste nog iets goed voor de maatschappij.

helemaal mee eens Scheve mond

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:23

he bah, waar moet dat heen met de mensheid he??
het word allemaal steeds erger !!!
beesten mishandelen, beesten verbranden
das ook de reden waarom ik geen kinderen wil, want waar moet dat heen met deze wereld?
bij mij id buurt, twee straten verder, stond een heele oude boerderij, is nog op brabant tv geweest, boerderij was 100 jaar oud !!!
en vandalen hebben dat pand ook helemaal tot de grond toe af laten branden, zo triest Boos!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:56

bah!
grr die jongens moetsen ze inderdaad zelf opsluiten in een brandende schuur!
kunnen ze idd eens mee maken hoe spannend dat wel niet is!
Echt kei sneu ook voor die mensen!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 16:04

xKatleentjex schreef:
mmm... daar komen die jongens opeens langs... en o nee Nagelbijten / Gniffelen ! daar glipt plots die bus benzine uit mijn hand }> en oeps! niet weer hé! daar gaat die lucifer die ik juist heb aangestoken Extreme duivel nu ja, kan ik eens genieten van levende wezens die ik voor de fun heb aangestoken, geef toe, het is toch geweldig om nutteloze dingen te doen die de maatschappij alleen maar pijn doet Extreme duivel

Opsluiten in een jeugdinstelling die brok. En onder streng toezicht de vuile karweitjes laten opknappen, vuil oprapen en zo, doen ze tenminste nog iets goed voor de maatschappij.


helemaal mee eens }>

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 17:22

Ik snap niet dat iemand zo iets kan doen, zouden ze nu zo dom zijn en de gevolgen niet inzien? Of ze zijn gewoon onmenselijk!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:43

Hier kan ik absoluut over mee praten! Wij hebben voor twee jaar terug brand gehad! Wij lagen allemaal te slapen om half drie werden wij wakker van geknetter! Ik deed mijn raam open en ja hoor twee stallen eignelijk 1,5 in brand! Wij snel ons bed uit! Ik heb nog 6 paarden in stallen die er naast stonden leeg gehaald! Die 30 koeien stond in veiligheid wij gingen zelf met water al blussen en tevens nog zoveel mogelijk proberen te redden uit een van de brandende stallen! Echt je loopt door het vuur lettterlijk en figuurlijk! Politie deed geen ene flikker echt wat was ik pist! We weten 500% wat 1000% zeker dat het een piromaan is geweest politie zei alleen maar rustig...ik reageerde rustig echt niet! Ik begon te schelden! Echt er is 80 man brandweer geweest om alles te blussen om 11.00 uur was alles geblust! Echt een ramp en dat precies in de MKZ periode! Zelfs de burgemeester was wezen kijken zo erg het was! Ik zal van de week even foto's plaatsen hier!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:58

Ik vind zulke dingen echt walgelijk, dan ga je je echt afvragen of zulke mensen wel helemaal 100% zijn..
Dan kunnen ze nog zo jong zijn, ik vind het ziek..