wat heb ik toch een lekker paardje!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_kath

wat heb ik toch een lekker paardje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 16:56

vandaag ben ik met puk naast de fiets met lissalover en malissa lekker in t bos geweest. nou was dit zeker niet de eerste keer voor puk dat ze naast de fiets loopt maar toch voor een paardje van ander half vind ik dr errug braaf. ze gaat gewoon mee de viaduct over en alles.
we zijn natuurlijk vooral over ruiterpaden gegaan en dat was voor mij op mn fietsie niet altijd even gemakkelijk....rulle zand Boos! en dan blijft puk ondanks dat mams ver vooruit loopt gewoon heel netjes bij me lopen...ze let heel erg op mijn tempo en luistert heel goed naar mn stem! zelfs een galopje naast de fiets doet ze super!!
we zijn aan het eind van de rit een meisje van stal tegen gekomen...op een gegeven moment kwamen we lekker stukje tegen waar je lekker kan galopperen...dus ik zei ga maar lekker ik merk vanzelf wel of t gaat ja of nee....nou zij schoten er dus vandoor en dat brave kind van me heeft geen kik gegeven Lachen ....ik ber er met puk naast fietst lekker achteraan gegaan en zelfs toen ze helemaal uit t zicht waren bleef ze heerlijk braaf naast me galopperen en pas toen ik aan gaf dat we wat harder konden vesnelde ze......en op t moment dat ik zeg dat ze moet gaan draven dan gaat ze gelijk over in draf!! heeeerlijk zo'n paardje dat zo goed luistert!! maakt toch allemaal een stuk leuker en gemakkerlijker!!
mijn kleine brave puk!! Lovers ( nou ja klein is ze niet meer ..maar toch mijn kleine brave puk!!) OK dan!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:57

Leuk zeg, lekker dat het zo goed gaat! Echt toppie dat ze zo goed naar je luisterd! OK dan!

Degene die iets onderneemt en daarin faalt, is nog altijd beter dan degene die niets onderneemt en daarin slaagt
31-08-2015 <3

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:26

daar mag je terecht een heel goed gevoel over hebben, lijkt een heel wijze jaarling! OK dan!

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:32

Het is zeker fijn als je paardje zo luistert! Toppie OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie