Naar van rijs geweest (paardenwinkel)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 12:49

Ja hij is echt oed whis heeft ook al twee zadels via hem op haar rug liggen en hij vond haar vooruit gegaan (was drie jaar geleden)hij onthoud je paardje dus echt toppie

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:27

Ik ga al zo lang als dat ik rij naar Van Rijs. Omdat ze daar klantvriendelijk zijn. Eén van de verkoopsters wist zelfs nog dat Jessica en ik van een rijbroek een andere maat hadden. En die hadden we toch echt een half jaar ervoor gekocht.

Oh ja, en mijn Pikeur Diana jasje was daar goedkoper dan bij Divoza en Hypodrama.

Ik hoor idd. vaker goede verhalen over de zadelpasservice van Van Rijs.
Ik weet wel waar ik heenga als ik straks een eigen paard heb!

IJsbrand Chardon schijnt er ook weleens te komen. Ik ben hem jammer genoeg nog niet tegengekomen Lachen.

Ja hoor, Van Rijs geniet bij mij meestal de voorkeur!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:25

Ik ga ook al sinds ik rij naar van rijs. Ik heb mijn eerste spulletjes daar gekocht. En de service is super. En als je iets vraagt zoeken ze tot het uiterste om het antwoord te hebben.

Ik had bijv een gewone bustrens en ik wilde een 'iets' scherpere maar niet teveel.
Hele discussie gehad over (het was heel rustig toen) de bitten. Al het personeel werd erbij gehaald (stuk of 5) omdat ze dat ook moesten leren/weten. De man die de bitten inkoopt erbij gehaald omdat hij pas nog uitleg had gehad van de makers van de K&K bitten.
Ik heb er een hoop van geleerd, en met het bit wat ik kocht liep Omar veel beter. Haha! En anders kon ik het na 1 keer gebruiken komen ruilen.
Super echt waar.
Ook bijvoorbeeld de kiefferlongeersingels, die hebben van die 'plastieken' singelstoten die scheuren snel uit. Ze zetten er standaard leren aan. En je garantie hou je gewoon hoor.

De bonnen doen ze ook al sinds ze nog in de Dorpsstraat zaten. (Wie weet dat nog??? Haha!)
Op zadels en wormspuiten geld het niet maar verder bijna overal op.

Vroeger vond ik ze duurder dan de 'grote' zaken, maar ik vind dat hun prijzen minder zijn gestegen en ze zijn nu idd niet meer duurder.

En ik heb een poos een belg gereden kwam ik daar een normaal hoofdstel halen 'rij je die bels in Bleiswijk niet meer?' Echt cool.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:27

Sovy schreef:
Mijn paard staat zo ongeveer naast van Rijs... Ik haal er dus bijna al mijn spullen. Ik kom regelmatig met een gratis dekje o.i.d. thuis.



Waar???
Dan hadden we weleens samen buiten kunnen gaan rijden. Knipoog Omar staat nl aan de dijk net onder de A12 door. Dus ook hup het zadel erop en ff naar van rijs Knipoog

Jammer genoeg rij ik omar niet meer (verhuisd).

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:33

van rijs is een super winkel! ik kom daar te vaak hahha vooral de oude mevrouw van rijs is zeer vriendelijk en krigj vaak korting van haar Schijnheilig maar of het echt goedkoper is weet ik niet maar ga er tpocg wel heen woon er dichtbij:)