auwie mn arme spiertjes

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

auwie mn arme spiertjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 09:05

gister hebben lissalover en ik voor het eerst weer gesport in....100jaar denk ik!! we hebben spinning gedaan...dat wil zeggen dat je een uur lang als een malle aan t fietsen bent.....nou ik had na alleen de warming-up al last van hartkloppingen Ziek ....nou toen gingen we echt beginnen...roept die grapjas die de les gaf...we gaan staan en dan zakken we langzaam...al fietsend door onze knieen!! ik kan er heel kort over zijn AUW!!!
maar dat was t nog niet .....toen werd af en toe de weerstand verhoogt...moesten we tijdens het staand fietsen opdrukken.......achter het zadel gaan hangen(en door fietsen) ...en dan nog een keer door de knieen zakken!!!
en om het af te leren moesten aan het eind op je aller hardst fietsen....nooit geweten dat ik zo hard kon ....ben bijna opgestegen!!!

wat we allemaal niet doen om er goed uit te zien!!!
maar ondanks alles was het wel weer errug lekker om wat te doen en gaan we er zeker mee verder ...de bikkel dat we zijn!! *LOL*

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:05

Haha grappig! Had ik echt nog nooit van gehoord dat dat kon joh! Zo zie je maar weer! Veel plezier nog ermee!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:18

hihi dat klinkt echt moeilijk! Hier in de buurt geven ze daar ook les in, maareh niets voor mij haha. Haha!
Succes ermee! OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:18

Hm... ik geloof dat ik het maar bij paardrijden houdt ,en echt fietsen om erheen te komen Knipoog

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 08:47

Ja, was wel zwaar he. Heb gewoon spierpijn ervan, maar het was wel lekker!!!! Het zijn heel afwisselende oefeningen waardoor je eigenlijk je hele lichaam traint, en dat voel je een dag later!!! Ach gut

Volgende week weer he??? Ziek OK dan!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 16:58

ja zeker wen *LOL* ...ik zal van de week wel ff bellen dat we weer willen en dan kunnen dan gelijk een abonnement nemen...we zijn er dan toch!!!
de bikkels dat we zijn!! OK dan!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers