RUST ZACHT SHADOW

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:28

Heel veel sterkte iig!
Ik snap alleen een ding niet (ben een beetje blond) Het paard moest eerst afgekeurd worden voor je kon zeggen, "het is over, dat paard moet uit zijn lijden verlost worden"???
Het lijkt me super naar als dit met een van mijn paarden zou gebeuren dus nogmaals heel veel sterkte!! Ach gut

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:40

Scheve mond ik weet niet wat ik mote zeggen. Dit is echt afschuwelijk...

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:51

verschrikkelijk zoiets..
sterkte Ach gut

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:20

nee ho0r ik had al eerder die beslissing genomen van het izz over nu...alleen het moeilijkste vond ik zelf, het afscheid nemen..ik wist dat shadow ziek was maar aan de andere kant...bleef ze vrijwel heel vrolijk..
Ik vond het moeiluk om afscheid te nemen....ik was zoooooo erg aan haar gehecht...ik kon het gew0on niet maar wat er gister was gebeurd ...dat er iets in haar hoofd is geknapt, toen kon het egt niet meer langer...en ik zag dat het egt beter was...ze kreeg geen lucht meer...het was verschrikkelijk om te zien egt waar....hoe erg ik haar ook mis...ik weet dat het beter is...

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:53

Wat vreselijk, het was idd een erg mooi paardje....

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:55

Wat erg zeg!! Super veel succes voor jou+eigenaaresse en de rest!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:04

Jeetje... wat een naar verhaal.. Verdrietig

Héél erg veel sterkte voor jullie allebei.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:26

bah wat een eng verhaal hee! echt heel zielig!!!
ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je mooie paardje. ik vind het een mooie foto.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:42

Taaclover schreef:
SuperRoos schreef:

Citaat:
(je weet toch niet zeker of ze het paard als proefkonijn wilden gebruiken, je zet de dierenartsen zo wel erg te kakken vind ik, ze doen ook veel goede dingen en jij als eigenaar kan op elke seconde beslissen wanneer de behandeling gestopt moet worden en je moet kiezen voor euthanasie.
ik wil niet banketstaaflig over komen hoor, maar dit vind ik nou eenmaal,
nogmaals sterkte


Het spijt me maar als jij dit dier zelf had gezien kon je ook wel zien dat de behandeling niks verbeterde. De tumoren groeide gewoon door.
En wat zou je zelf doen als je 16 bent en je hebt in 3 jaar tijd al 3 paarden verloren????
Ze voelt zich ook schuldig dat ze zolang gewacht heeft!!! Ze kon gewoon geen afscheid nemen. Nu het weer wat frisser werd kon ze ook weer beter ademen. We wisten dat dit kon gebeuren maar zou jij er van uit gaan.
Als ik in haar schoenen had gestaan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan, waarschijnlijk weet wel zeker.
En tsja als de DA zeggen dat ze verder willen experimenteren met medicijnen, wat maak jij hier uit op??????


ik snap het helemaal hoor, en zou misschien hetzelfde gedaan hebben, niemand heft ook wat fout gedaan zeg ik, ik respecteer ieder zijn keuze, ik ben zelf dus ook 16 jaar en heb een aantal paarden dood zien gaan, nooit een van mezelf, dus ik weet niet hoe dat voelt, het paard van een ander verliezen voelt al heel erg,
maar ik denk dat de artsen ook maar 1 doel hebben, en dat is het paard beter maken,
zij hebben gezien dat dat meisje niet op wilden geven en hebben zo alles geprobeert om het paard weer beter te krijgen, wat helaas niet heeft mogen baten,
ik kan er natuurlijk niet echt over oordelen omdat ik niet in haar schoenen sta,
maar ik denk niet dat de artsen het paard onnodig hebben laten lijden.

alsnog, ik wil dus echt niemand aanvallen en nu alleen maar sterkte wensen

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:09

hoi,
ja het is altijd naar om deze dingen te lezen hoor , pff ja wij hebbe ngisteren onze buurvriend mokka verloren, ook erg akelig, en nu is het maar afwachten of lilly het overleeft die staat er behoolijk verkrampt en bevangen bij maar hopen dat dat goed komt ja , Verward
wel een heel mooi beestje joh op de foto?!

Nou veel sterkte daar!
Groetjes joyce en sparky

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 00:25

Wat erg zeg!!
Heel veel sterkte voor het meisje en ook voor jou natuurlijk.... Ach gut

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 00:29

wens dat meisje maar veel stertke van me en jij natuurlijk ook. Wat erg zeg! Echt zo'n rotstreek van die kliniek, als zo'n beest zo al zo lijdt nog meer te laten lijden Boos!

ScapaPolo3
Berichten: 792
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 06:59

Bahh!! ik kan me gewoon vreselijk ergeren op doktoren Boos! , zoals ze zeiden: "nix ernstigs" ze kijke heel ff en zo vinden ze het wel goed.
Maar is gewoon triest dat het zover is moete komen, dat Shadow heeft geleden die tijd Verdrietig Maar idd een Tumor is niet veel aan te doen

sterkte aan die dierbaar is aan Shadow Ach gut

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:30

Vreselijk waarom gebeuren die dingen toch steeds??

Sterkte!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:20

aaah wat erg! als eerste heel veel sterkte!!!! Ach gut

dat ze het zo ver laten komen om een beestje pijn te lijden om naar lucht te happen Verdrietig arm diertje!!!

zo heeft hij het beter! voor jullie is het moeilijk maar voor het dier is het goed sterkte

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:55

haai lieve mensen...ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve reacties...en jou mama...voor al je steun..
en shadow...ik mis je heeeeeeeeeel erg .....ik ho0p dat je nu je rust heb...ik zal altijd van je blijven houden

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:09

lieve shadow....ik mis je zo erg...ik h0op dat je geen pijn meer heb...wat was jij bijzonder...
ik zal je nooooooooooooit vergeten knapperd hou van je

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:40

jeetje wat verschrikkelijk !!!! dat de dierenarts het tot zo ver heeft laten komen slecht hoor.
Mooi paardje is het wel .. jammer dat ze er niet meer is Verdrietig

Iig HEEL veel strekte met je vriendin en jij natuurlijk ook !!! Ach gut

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:52

wat een onwijs verschrikkeljik verhaal zeg!
echt zo idioot van die dierenartsen. waarvoor ben je nou dierenarts geworden? om een paard te redden of om wat proeven te doen?! sorry dat vind ik niet echt kunnen..
iig heel veel sterkte met dit verlies.
het is idd een prachtig paardje. nu krijgt ze het goed Lachen