Sit paard kreupel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Sit paard kreupel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 22:33

Hey,

Het zit mij ook echt niet mee dit jaar! . Ik had vanavond eindelijk even lekker de tijd om "gabber" te rijden! Dus tja Wilma lekker gegeten en rond half zeven ik ga gabber maar eens even van stal halen! Ik doe haar deur open en ik zag het gelijk al aan haar hoofd helemaal op de grond van de pijn! Doet ze normaal nooit maar dan ook nooit! Ik dacht Gotver daar ga ik ze heeft nooit maar dan ook nooit wat! Been linksachter helemaal omhoog! Kwam helemaal tegen me aanstaan met andere woorden baas help me!
Ik probeerde haar uit stal te halen maar ze sprong op drie benen achter me aan! Ik dacht meteen hoefzweer, ik dacht hoefsmid bellen, woont bij ons in Zeist was er binnen 10 min ik was blij! Hij zag haar staan en zei Wilma dit is niet goed hoor meisje! Hij zei het is geen hoefsmid ik denk dat het haar "pees" is! Maar goed ik zweerde echt dat het een hoefzweer was uiteindelijk ijzer er af gehaald! Niks kunnen vinden!! echt niks!
Hij zei misschien zit er iets op slot bij haar! Wij haar achteruit laten lopen en daarna snel naar voren! Toen we dat deeden lag er allemaal vocht op de grond! Ik zei he Jan kijk eens! En ja hoor hoefzweer was open gebroken! Ik blij! Neee hoor bleef raar loop en er kwam bij haar lendenen ook steeds een stuk bot naar buiten! Ik zei kijk! Hij zei dat is absoluut niet goed! Ik eerlijk gezegd ik denk dat me met spoed een dierenarts erbij moet halen want misschien moet ze daar wel aangeopereerd worden...Wilma totaal overstuur en dacht Gotver wedstrijd dit weekend maar naar kliniek! Ik de uithof gebeld en binnen 15 min was ie er gelukkig! Ook hij zei ziet er niet goed uit! Maar het heeft echt met de hoefzweer te maken! Ik reageerde echt waar maar kijk daar dan eens! Hij zei waar ik zei daar! En weg was dat bot! Ik dacht ik word gek! Wij helemaal in de watten gezet! En nu maar afwachten hoe ze morgenochtend loopt! Echt ik ben geschroken en barste in janken uit mag je best weten!!! Echt nu staat ze lekker rustig op stal en nu maar duimen dat ze morgen weer goed loopt!

Liefs,
Wilma1983

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 22:39

Je voelt je zelf echt machteloos op dat moment! Echt erg!!! Kondern paarden maar praten!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:39

Jeetje wat zal jij geschrokken zijn zeg!
Ik wens jou en je paard heel veel sterkte toe!
Hou je me op de hoogte?
Liefs Lundi