Woest ben ik op de verzekering!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:31

Sjuimpje schreef:
Bind me er niet op vast, want zelf heb ik geen paarden verzekerd, maar om me heen hoor ik altijd dat de Amev/Hippo de boel altijd super netjes afhandelt. Tuurlijk hoor je van elke verzekeringsmaatschappij wel eens wat, maar van de EFO hoor ik veel meer ellende.


Ik ken ook iemand die haar paard bij de AMEV/Hippo heeft verzekerd en die is er ook heel erg over te spreken. Ikzelf heb mijn paard bij een andere bekende verzekeringsmaatschappij verzekerd, maar ik vertrouw hen niet (ik heb een heel vervelende start met ze gehad). Ik zie hen er ook voor aan om bij afkeuring te zeggen "jij krijgt jouw geld, maar je kan hem niet terugkopen van ons".

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:12

Kan er niet gewoon gezegt worden wie het zijn das misschien makkelijker als al die pb.. Aangezien dan net zoveel mensen het ongeveer weten..

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:26

ja, ik ben ook wel ERG benieuwd, en waarom zou het niet openbaar gemaakt worden ?????????? dat is het probleem van de verzekering!
sterkte lundi !!!!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:03

Mag ik het ook weten (evt via PB)? Ik heb mijn dieren ook verzekerd en als het bij die verzekering is, dan stap ik vandaag nog over!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:49

Ik heb Mander onlangs pas laten verzekeren en ben ook heel erg benieuwd om welke maatschappij het hier gaat.

Sterkte iig!

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:02

Mag ik vragen welke verzekering maatschappij dit is??

ik heb zulke problemen gehad met de amev.
en deze wilde ook niks uit betalen zowel dierenarts kosten als overlijden.
nooit meer amev voor mijn, al vele problemen gehad met mijn huidige paarden en geen problemen met betaling van interpolis.
dat wilde ik voor andere nog laten weten, verder veel sterkte met alles.