wiehie huil huil, nu heb ik het echt gezien.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:25

hey leandra... rustig maar hoor Knipoog

ik snap best dat je je aangevallen voelt, en ik geloof je ook meteen als je dit zegt hoor, maar mensen raken nogal boos als ze horen praten over het berijden van een 9 maanden oude shetlander.. schijnbaar een verkeerde redenatie geweest, maar nog niet eens zo'n vreemde bij de gegeven info....

misverstanden bestaan....

LeandraTigro

Berichten: 226
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 09:56

Nee, dat klopt. dat ik ook wel weer zo. Maar dat wou ik gewoon even rechtzetten. Maar dus geen kreten neerzetten zonder dat je alle feiten kent. Maar oke, ik snap het natuurlijk wel als mensen dat zetten, want feit blijft natuurlijk wel dat er op die shetlander gereden wordt. Ik zou het best zelf wel eens willen zien, maar ik ben niet in oerle niet zo bekend (ik weet niet eens waar schippers ligt), en uit al die verschillende routebeschrijvingen kan ik helemaal geen wijs meer. Dus als iemand nog een duidelijke (en makkelijke) heeft, dan hoor ik het heel graag. Lachen

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 10:24

[quote="LeandraTigro"]OP PAGINA 4 HEBBEN JULLIE HET OVER HET STELLETJE DEBIELEN VAN DE RIJVERENIGING VAN ZEELST DIE HET TOELATEN DAT DAT MEISJE MET DE SHETLANDER BIJ DE VERENIGING ZIT. NOU, IK WIL WEL EVEN ZEGGEN DAT IK GERUIME TIJD BIJ ZEELST HEB GEREDEN, EN DAT DAT MENSEN ZIJN DIE WEL ALLEMAAL VERSTAND VAN PAARDEN HEBBEN. DUS DE REDENATIE DAT ZIJ MET DIE SHET VAN 9 MAANDEN DAAR TOEGELATEN WORDT, KLOPT NIET. MISSCHIEN DAT ZE IN DE BAK RIJDT, MAAR LID KAN ZE ECHT NIET ZIJN.[quote]

Heb ik gezegd dat ze lid was dan? nee ze rijd in de bak van de ponyclub zeelst. Deze is helemaal open dus iedereen kan er gewoon in. Er liggen ook gewoon van die lage springbalkjes die je op kunt stapelen ( waar ik de naam van ben vergeten). Dus iedereen kan deze bak vrij gebruiken omdat er maar 1 keer in de week een uurtje in gereden wordt.

Maargoed, vanmiddag ben ik vrij dus ik ga met mn foto toestel nog maar een keertje langs Cheese!

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:43

Nou ik ben erg benieuwd naar foto's, ik hoop dat je er een paar kan schieten... ik snap nog steeds niet dat zo'n beesie dan niet door zijn benen zakt hoor... Verward

Nou veel suc6 vandaag

fenja

Berichten: 3439
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:21

Ik vind het iook te zot voor woorden als er inderdaad gereden word op een pony die maar 9 maanden oud is!!!!!!!
Ik ben zelf een enorm fan van ijslanders en daar begin je pas helemaal op te rijden al ze ten minste 5 jaar oud zijn
Dat je al vroeg op een quarter kan beginnen weet ik maar ik weet niet of dat wel zo goed is voor allespieren en botten als je het echte wedstrijd werk met hem gaat doen want dan die belasten ze hun spieren erg veel vooral met die stops dus ik denk dat die ook wel snel last heef t van versleten gewrichten maar ik denk dat iedreen dat wel zelf weet.
Overigens denk ik dat als je er met een groepje heen gaat dat ze haar pony ergens anders neer gaat zetten en dan is de pony weg en kunnen jullie het niet meer controleren.
Haar slaan of de pony zomaar weghalen is ook geen optie want dan ben je zelf strafbaar eienrechter spelen zou ik ook maar niet doen krijg je ook op je donder
Met de ouders praten en vertellen wat er gebeurd met de pony als ie te vroeg bereden word lijkt me een beter idee als de ouders daar niet toegangkelijk voor zijn dan inderdaad in de gaten houden of er op gereden word. en dan foto`s maken en dan afwachten of de DB er wat tegen gaat doen Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen en wens jullie veel succes en hou ons hier op de hoogte op bokt (ik woon niet dichtbij anders was ik ook wel bij jullie komen kijken en komen helpen.)

LeandraTigro

Berichten: 226
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:54

Hoi Seren, ik zei ook niet dat jij dat hebt gezegd. maar goed, dat is bijzaak. het gaat om de pony, niet om zeelst haha. Als ik een keer met je mee moet gaan kijken, moet je het zeggen hoor. Mijn paarden staan ook in veldhoven dus dat is in de buurt. Maar ik kan alleen op zaterdag, want door de week moet ik gewoon werken. Ik hoor het wel. Groetjes

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:55

ik wacht met spanning, is er weer nieuws?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:58

Guinni schreef:
ik wacht met spanning, is er weer nieuws?


Daar ben ik ook benieuwt naar.

Wat verschrikkelijk wie doet er nou zoiets. Verdrietig

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:14

ik snap sommige mensen egt niet..... Verward Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verward Boos!
veel suc6 en ook met Cheese! Cheese! maken....
vind egt heel goed dat jullie hier wat aan doen....

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:44

Ja ook veel suc6 !!

Laat ons het weten als er iets is gebeurd..!! ben helemaal boos van dat stom kind!!!

sjit dat doe je toch niet!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 18:07

hoe laat is ze er meestal op zaterdag? ik ben namelijk komende zaterdag vrij en ik heb een digi

dus als t niet te hard regent(neem aan dat ze met heel erg slecht weer niet rijdt of wel?)ga ik kijken of ik het kan vinden en dan ga ik foto's maken als ik aar zie rijden

ze rijdt in de bak van de ponyclub van zeelst?
of rijdt ze bij de stal?

want de weg naar de stal staat hier wel zo half beschreven, maar waar die bak is weet ik niet

als ik een routebeschrijving/straatnaam krijg ga ik er zaterdag(en misschien zondag ook) kijken

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 18:15

mooi Lachen fijn dat er actie ondernomen word Haha!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:10

is er nog nieuws? Zit ook al dagen lang te wachten om te horen dat ze er af gevallen is, de pony haar getrapt heeft, julie/DB haar betrapt hebben of dat er foto's zijn.. Maar geen van dit allen nog, toch?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:41

ja precies en of er nu al fotos gemaakt zijn?

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:41

hoi,
Ik volg dit topic ook al dagen, alleen maar om te weten of dat idiote kind al gesnapt is door jullie of de DB. Vraag me alleen af waar haar hersenen zitten in haar reet ofzo???

Lielle

Berichten: 66260
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:15

ik ben er nu drie keer geweest en heb nog niet sgezien. Zodra ik iets weet horen jullie het van me.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:04

Tja ik heb haar ook nog niet kunnen betrappen.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:15

Jeetje, jammer zeg...
Maar hou de moed erin mensen! Ik vind het helemaal geweldig dat jullie je zo voor inzetten!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:51

griebels/lielle gaat 1 van jullie zaterdag nog kijken?
laat anders even weten of jullie gaan en hoe laat(via pb ofzo) ik kan nml smiddags er ook wel even langs Cheese!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:54

Ik weet niet... Ik krijg morgen een gezellig nachtje in een bruidsuite Haha!
Zaterdags nog wat winkelen, dus ik weet niet hoe laat ik weer thuis ben...

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:55

nog nieuws?

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:57

griebels schreef:
Ik krijg morgen een gezellig nachtje in een bruidsuite Haha!


Heb je dat voor elkaar gekregen door wat ik denk of gewoon zomaar?

Wow...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:59

Nee ben niet getrouwd! Haha!
Krijg dit zomaar, wist niet eens dat dat kon. Dacht dat je daarvoor getrouwd moest zijn... Ik ga ook met mijn vriend hoor, niet met zomaar iemand. Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:02

Wow, kan iemand die van mij ook even zo'n hint geven?

Ik wist wel dat je er niet voor getrouwd hoefde te zijn...
Alleen bruidssuites zijn helemaal super! Ga je ook verder weg of in een straal van 10 kilometer?

Oops, TE offtopic.
Ik wens de mensen die zich allemaal inzetten voor dit veulen heel veel succes en ik denk aan jullie (en veulen)! Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:16

Is er nog nieuws gekomen??? Als ik kon helpen zou ik graag helpen! Maara woon een beetje verweg...